Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  عزت جبانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری و آژانش تلفنی در اهر، اظهار داشت: این افزایش کرایه با رویکرد بهبود ارایه خدمات بهتر به شهروندان در مسیر‌های مختلف و همچنین درک شرایط استهلاک فعالان این حوزه اتخاذه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تاکسی‌های درون شهری و آژانس مجوز دار را سالم‌ترین و امن‌ترین و امین‌ترین وسیله برای جابجای شهروندان در سطح شهر معرفی کرد و افزود: کلیه رانندگان تاکسی دون شهری دارای پروانه فعالیت مجاز هستن و تمام مراحل قانونی و تائید صلاحیت اخلاقی از مراجع ذیربط را اخذ کرده اند.

جبانی گفت: طی سال‌های گذشته خوشبختانه هیچ مورد خاصی از این حوزه شکایات مردی به سازمان حمل و نقل شهری گزارش نشده مگر به ندرت که آنهم در مورد اخذ کرایه است و از عموم شهروندان انتظار است در سطح شهر از تاکسی‌های درون شهری زرد رنگ استفاده نمایند تا در صورت هرگونه بروز احتمالی از جمله (جا ماندن مدارک شخصی و وسایل شخصی ...) تا بتوانن با شناسایی از طریق کد شیشه و یا مراجعه به سازمان حمل و نقل شهرداری و همکاری با این سازمان مشکلاتشان رفع شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر بابیان اینکه شهروندان بایستی از سوار شدن به خودرو‌های مسافربری که شناسنامه دار نیستند و ساماندهی نشده اند خودداری کنند تاکید کرد: نرخ ماهانه سرویس مدارس مینی بوس‌ها را ۴۰ هزار تومان و سواری‌های مجاز را ۵۰ هزار تومان به تصویب رسیده است.

وی اضافه کرد: کلیه کسانی که قصد سرویس دهی به مدارس را دارند می‌توانند به سازمان حمل و نقل شهرداری مراجعه کرده و تا از این طریق به شرکت‌های مجاز معرفی گردند و بعد از سیر مراحل قانونی و اخذ صلاحیت اخلاقی به شرکت و آموزش پرورش جهت ارایه خدمات معرفی شوند.

جبانی از وجود نزدیک به ۲۰۰۰ فعال حوزه حمل و نقل درون شهری و پایانه‌های مسافربری شهری خبر داد و گفت: این سازمان با تمام وجود برای ساماندهی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در حوزه‌ی اختیارات این سازمان تلاش می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر در اولین فرصت با تدابیر شهردار و شورای شهر به ساماندهی مسافربر‌های بین شهری چای کنار خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۴۴۳۴۹۸۳۳ متعلق سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اهر آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم است.

 

انتهای پیام/ی

 

نرخ کرایه تاکسی در اهر اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند پیشگام و زمینه‌ساز اجرایی شدن بیانات رهبر انقلاب باشند، گفت: در مدیریت شهری ظرفیت‌ خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی رضایی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله (ص) و موشک باران رژیم صهیونیستی با تبریک این مهم به امت حزب‌الله و مردم شهیدپرو، اظهار کرد: با وجود به‌کارگیری ظرفیت آمریکا، انگلیس، فرانسه و سپرهای چند لایه اسرائیل جنایتکار، شامگاه شنبه بیشتر موشک‌ها از این سپرها عبور کرده به اهداف نظامی مورد نظر، اصابت کردند.

وی به موج شادی مردم و به ویژه مردم مظلوم غزه به دنبال انجام این عملیات مهم اشاره کرد و افزود: مردم و به ویژه کودکان و زنان مظلوم غزه که همواره مورد هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، شامگاه شنبه شبی آرام را بدون پرواز و حمله هواپیماهای جنگی اسرائیل جنایتکار، سپری کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با توجه به اعلام سپاه پاسداران این اقدام تنها بخشی از عملیات تنبیهی و در پاسخ به حملات رژیم غاصب به اماکن دیپلماتیک کشورمان و حق دفاع مشروع براساس بند ۵۱ منشور ملل متحد و راهبردی بوده است.

رضایی در ادامه به نام‌گذاری سال و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اضافه کرد: در مدیریت شهری ظرفیت خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند در زمینه‌سازی اجرایی شدن بیانات رهبری پیشگام باشند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر وحدت و همدلی بین مسئولان در سطوح مختلف تأکید داشته و بر ما وظیفه است که با عمل به این تأکیدات زمینه‌ساز خدمت مؤثرتر به شهروندان باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی پس از تأکید رهبر انقلاب در خصوص صیانت از هنجارهای اسلامی و ملی در بحث مقابله با بی‌حجابی و صیانت از عفاف و حجاب وارد میدان شده است.

رضایی با تأکید بر اینکه عمل به بیانات رهبر انقلاب بر ما نیز وظیفه است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در بحث صیانت از عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، پارک‌ها و محیط اداری ورود کند.

وی در ادامه خواستار تقویت تعامل و هماهنگی شهرداری با نهادهای حاکمیتی شد و گفت: لازمه دسترسی بیشتر مدیریت شهری به امکانات، منابع و ظرفیت‌ها، هماهنگی، تعامل و همسویی بیشتر است و باید به ویژه در سال پایانی خدمت شورای شهر این تعامل تقویت و از اختلافات پرهیز شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: به منظور تحقق بودجه ۴ هزار میلیاردی شهرداری و انجام پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها، نیاز به تعامل و هماهنگی بیشتر و دسترسی به منابع و امکانات است.

رضایی در پایان خواستار پیگیری برگزاری جلسه‌ای به منظور هماهنگی بیشتر مسؤولان شد و افزود: به منظور تحقق تعامل و هماهنگی بیشتر نیاز به برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان وی، شهردار، نمایندگان کنونی و منتخب و دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 744883

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم‌آباد روی میز فرمانداری
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم