Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در جمع ورزشکاران استان بوشهر اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتای اندونزی افزود: اعزام ورزشکاران این استان به مسابقات پاراآسیایی جاکارتای اندونزی بیانگر توانمندی این ورزشکاران است که به عنوان نماینده کشورمان در میدان های مختلف حماسه خلق می‌کنند.
وی بیان کرد: در این ارتباط جشن ورزشکاران بوشهری در هنگام بازگشت از مسابقات پاراآسیایی نیز با هدف تجلیل از آنها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند گفت: باید برای برطرف کردن دغدغه‌های مالی ورزشکاران استان بوشهر اعزامی به مسابقات پاراآسیایی تلاش شود تا دغدغه‌ای جز دستیابی به قهرمانی نداشته باشند.
وی بیان کرد: حضور ورزشکاران در میدان‌های جهانی و آسیایی باعث افتخار ایران اسلامی و استان بوشهر است و با تلاش ورزشکاران پرچم پرافتخار ایران اسلامی در میدان‌های جهانی و آسیایی به اهتزاز درمی‌آید.
گراوند تاکید کرد: از مهمترین اولویت‌های ما توسعه ورزش و حمایت از ورزشکاران استان بوشهر است که نسبت به تحقق آن اهتمام ویژه ای داریم.
وی یادآور شد: ورزشکاران مستعدی در استان داریم که حمایت لازم باید از آنها انجام شود.
استاندار بوشهر با اشاره به کسب مقام‌های متعدد در مسابقات مختلف توسط نمایندگان استان بوشهر اظهار داشت: هر ساله شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در میدان های ملی و مسابقات آسیایی و جهانی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: 13 ورزشکار ما در رشته های دو ومیدانی، شطرنج و گلبال کاروان ایران را همراهی می کنند.
احمد بهروزیان فر افزود: برای اولین بار چهار بانوی ورزشکار هم استانی در این رقابت ها حضور می یابند که از شانس بالای کسب مدال نیز برخوردارند.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان بوشهر ایران ایران اسلامی بازی مدیرکل ورزش و جوانان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، رئیس انجمن پاورلیفتینگ استان خوزستان با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۲۲ تیم از ۱۷ شهرستان حضور داشتند، گفت: این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

رضا حسین‌پور شناسایی برترین‌ها و منتخبان تیم استان برای حضور در رقابت‌های کشوری را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد و افزود: این مسابقات در دو بخش با لوازم و بدون لوازم باکیفیت بسیار خوبی و با حضور قهرمانان خوب استان برگزار شد و جا دارد از میزبانی بسیار خوب این دور از مسابقات و از آقای شهنی فیض ریاست محترم اداره ورزش شهرستان و رئیس هیات بدنسازی مسجدسلیمان و همچنین کادر اجرایی انجمن پاورلیفتینگ تشکر و قدردانی کنم.

وی در خصوص نحوه اعزام تیم به مسابقات کشوری بیان کرد: معمولاً سؤالی که همیشه از سوی برخی ورزشکاران از ما پرسیده می‌شود که چرا در مسابقات استانی مقام می‌آوریم؛ ولی به مسابقات اعزام نمی‌شویم؟ باید خدمت این دسته از ورزشکاران عرض کنم که درست است که کسب عنوان در مسابقات استانی ملاک است؛ اما مهم‌ترین فاکتور ما برای اعزام به مسابقات میزان وزنه ثبت شده توسط ورزشکار است و رکورد آن ورزشکاری که در مسابقات استانی مقام می‌آورد با رکوردهای اول تا پنجم سطح کشور مقایسه می‌شود و همیشه بهترین رکوردها را به جهت کسب عنوان برای استان عزیزمان در میادین ملی اعزام می‌کنیم حتی افرادی که تا سوم و چهارمی هم شانس دارند در کنار تیم خواهند بود.

حسین‌پور در ادامه گفت: جلسه انجمن در طی روزهای آینده برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات را توسط کمیته فنی انجمن مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و وزنه‌های را که ثبت کرده‌اند را با وزنه‌های ثبت شده ادوار گذشته در سطح کشور مقایسه می‌کنیم و بهترین رکوردها که شانس مدال خواهند داشت با حمایت آقای قاسمی ریاست محترم هیات استان که همیشه یارویاور ما بودند به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان در خصوص برنامه‌های آتی انجمن در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: برگزاری دوره های مربیگری، داوری، همسان سازی داوری در پاورلیفتینگ و همینطور در بخش بانوان ان شالله مسابقات پرس‌سینه بانوان را خواهیم داشت که در اوایل خرداد خواهد بود، تاریخ دقیق و بخشنامه مسابقات از سوی هیات استان اعلام خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897553

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند