Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا- کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار 2 تیم نفت مسجد سلیمان و فولاد مبارکه سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر از روز جمعه 6 مهرماه به پنجشنبه 5 مهرماه خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات اعلام کرد: دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد مبارکه سپاهان از هفته هشتم لیگ برتر به جای روز جمعه 6 مهر در روز پنجشنبه 5 مهر 1397 در ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلیل تغییر زمان این مسابقه برگزاری بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در جام حذفی است.
ورزشی ** 1528**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سازمان ليگ كميته مسابقات ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید که چهارشنبه شب با پیروزی ‏مقابل منچسترسیتی به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد، نگران ‏دیدار رفت این مرحله بود که باید مقابل بایرن مونیخ به میدان ‏برود. ‏

رئال مادرید به همین دلیل دیروز با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان تغییر تاریخ ‏دیدارش با سوسیداد شد که طبق برنامه قرار بود روز 27 آوریل (8 ‏اردیبهشت) برگزار شود. رئال خواهان این شد که این بازی زودتر ‏برگزار شود. ‏

چهارشنبه علاوه بر رئال، ‏بایرن مونیخ هم با پیروزی مقابل آرسنال به نیمه‌نهایی صعود کرد. ‏بایرن و رئال در این مرحله به مصاف هم می‌روند و اولین بازی آنها در ‏دور رفت روز 30 آوریل (11 اردیبهشت) به میزبانی بایرن در آلیانز آرنا ‏برگزار خواهد شد. ‏

رئال به خاطر اینکه بازی با بایرن روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده و فاصله زمانی بین بازی با سوسیداد و بازی رفت نیمه نهایی با بایرن اندک بود، درخواست داد تا بازی به روز جمعه تغییر پیدا کند و لالیگا نیز موافقت کرد. در نتیجه بازی رئال مادرید در آنوئتا برابر سوسیداد روز جمعه 7 اردیبهشت ساعت 22.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. 

همچنین در نتیجه این تغییر، بازی بارسا برابر والنسیا نیز از روز شنبه به دوشنبه تغییر یافت.

دیگر خبرها

  • دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس