Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@17:49:01 GMT

انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۵۱۴۸

انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه جوانرود با اشاره به جایگاه شهید در دین مبین اسلام گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون فرزندان جان برکف خانواده های معزز شهداست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ماموستا ملااحمد فخری روز یکشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با خانواده های شهدای سرباز شهرستان جوانرود ؛ شهدا و ایثارگران را مایه افتخار ملت ایران دانست و بر تلاش همه مردم و مسئولان در راه تداوم و اعتلای آرمان‌ها و اهداف شهیدان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار جوانرود نیز توطئه ها و حرکت تروریستی اهواز را محکوم کرد و گفت: در آغاز هفته دفاع مقدس خبر ناگوار حمله تروریستی و ناجوانمردانه در حین رژه نیروهای مسلح که منجر به شهادت و زخمی شدن عده ای از نیروهای نظامی و انتظامی و مردم بیگناه حاضر در صحنه شد ، کام همه را تلخ کرد.
رستگار یوسفی با بیان اینکه هر روز شاهد توطئه های دشمن در راستای تفرقه بین اقوام و مذاهب هستیم ، افزود: همه ما باید یکصدا و متحد این حرکات تروریستی را محکوم کنیم.
وی به دفاع در دوران جنگ تحمیلی دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: ایران اسلامی در طول 40 سال از عمر انقلاب هیچ جنگی را آغاز نکرده است اما اگر جنگی بر ما تحمیل کنند جانانه دفاع خواهیم کرد.
یوسفی ، برتکریم خانواده های شهدا تاکید کرد و یادآور شد: خانواده های شهدا صاحبان واقعی انقلاب هستند.
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود هم به نقش موثر سربازان در دفاع از میهن اشاره کرد و گفت: سربازان نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و امروز نیز این تاثیرگذاری آنها ادامه دارد.
سردار ناصر باباخانی افزود: عزت، اقتدار و امنیت و آسایش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و ما بعنوان وارثان آنان باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
وی اظهار داشت: خانواده‌ های شهدا میراثی گرانبها هستند و دیدار با آنان موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهداي سرباز ما و شهدا شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ الی ۲۰ در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق