Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > امنیت - همشهری آنلاین:
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: امروز پس از ۴دهه تهدید استکبار جهانی با تهدیداتی از نوع نرم و عملیات روانی روبرو‌ایم و دشمن در صدد استحاله معنوی آینده سازان نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دولتی پسرانه هدف با نواختن زنگ مدرسه از سوی معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع و با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، سردار تمیزی رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع و حجت الاسلام صفاران معاون فرهنگی وزارت دفاع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمود شیخ حسنی معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان درس آموز مکتب اسلام، تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با ایام محرم و همچنین هفته دفاع مقدس را پربرکت خواند و گفت: انشاءالله دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با تاسی از الگوهای عاشورای حسینی(ع) و دفاع مقدس ملت ایران بتوانند در مسیر رشد و بالندگی معنوی نیز همچون مسیر علمی به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کنند.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

شیخ حسنی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: نظام اسلامی در این 40 سال با هدایت داهیانه فرماندهی معظم کل قواو مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش ملت به جایگاه رفیعی رسیده است که حفظ و پاسداشت این جایگاه مستلزم بر خورداری از جوانان ارزشی، پرتوان و مصمم است. لذا نگاه ما به دانش آموزان نگاه به آینده‌سازان است؛ مردان و زنان بلند همتی که قرار است این جایگاه رفیع را حفظ و ارتقا دهند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با اشاره به نقش دانش آموزان، نوجوانان و جوانان در دوران پر فراز و نشیب دفاع مقدس ادامه داد: نظامی که در طول ۴۰ سال با حفظ ارزش‌های والای خود به جایگاهی نائل شده است که خار چشم استکبار گشته و قطعا از طرف نظام سلطه با تهدیدات همه جانبه و مختلف روبرو است؛ در دوران جنگ تحمیلی توانست با دانش آموزان مومن و انقلابی در مقابله با تهدیدات سخت و نظامی دشمن افتخار آفرینی کنند.

وی در همین زمینه افزود: امروز پس از 4دهه تهدید استکبار جهانی با تهدیداتی از نوع نرم و عملیات روانی روبرو‌ایم و دشمن در صدد استحاله معنوی آینده سازان نظام اسلامی است.

شیخ حسنی تأکید کرد: دانش آموزان در فضای امروز جامعه جهانی باید بیش از پیش هشیار بوده و با دشمن شناسی دقیق، بصیرت و آگاهی در دفاع از آرمان ها و راه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تلاش کنند و در کنار مدارج علمی و تعمیق معنویت سیره شهدا را چراغ راه خود قرار داده تا همواره به عنوان یک افتخار برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی بدرخشند.

در پایان این مراسم از 8 دانش آموز نمونه و برتر این مدرسه در حوزه های علمی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

در همین زمینه: بیانیه وزارت دفاع به مناسبت هفته دفاع مقدس نخستین موتور واترجت برای شناورهای تندرو ساخته شد وزارت دفاع رتبه نخست جشنواره ملی شهید رجایی را کسب کرد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران