Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل  از خانه ملت؛ علی نجفی خوشرودی در تشریح نتایج جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: نشست مذکور به منظور بررسی حادثه اخیر تروریستی در اهواز با حضور نمایندگان و مسئولان دستگاه های امنیتی و انتظامی و وزارت کشور برگزار و در آن ابعاد و جزئیات این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ضرورت هوشیاری و حفاظت از مرزهای استان خوزستان، همکاری و هماهنگی خوب میان دستگاه های امنیتی، ریشه یابی حادثه مذکور، اهتمام بیشتر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در این استان و .... از اهم موارد مطروحه در این نشست بود.

نجفی خوشرودی اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان، روز دوشنبه (فردا) هیاتی را به سرپرستی این کمیسیون به اهواز اعزام می کند تا علاوه بر شرکت در مراسم تشییع جنازه شهدا و همدردی با مردم، در جلسه بررسی حادثه حضور پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دستور دوم در ادامه این نشست گزارشی از آخرین روند جلسات دیوان بین المللی دادگستری به منظور بررسی، درخواست و اقامه دعوای جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا به دلیل وضح تحریم ها از سوی مسئولان وزارت امور خارجه ارائه شد.

صبح شنبه در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی از پشت جایگاه به سمت مسوولان و مردم حاضر تیراندازی کردند که در این اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله تعدادی زن و کودک بیگناه شهید یا زخمی شدند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: منطقه تروریستی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم

سفیر جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه روسیه، یادداشت تسلیت و همدردی خود را در دفتر یادبود به مناسبت قربانیان و مجروحین حادثه تروریستی کروکوس سیتی هال مسکو نوشت.

به گزارش ایسنا، «کاظم جلالی» در پیام خود در این ارتباط نوشت: «ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، مراتب تأثر و همدردی عمیق خود و دولت و ملت کشورم را به دولت و مردم روسیه اعلام می دارم.»

در حمله تروریستی به تالار کروکوس در مسکو، حداقل ۱۳۷ نفر جان باختند و ده ها نفر دیگر مجروح شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله را برعهده گرفته است اما مقام‌های روسیه می‌گویند ردپای اوکراین در این حمله وجود دارد.

سفیر ایران در ادامه تصریح کرد: «جمهوری اسلامی ایران معتقد است مبارزه مشترک و موثر با تمامی اشکال تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.»

او در ادامه پیام تسلیت تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل خود را برای همکاری با همه کشورهای مستقل در رسیدن به راه‌حل جامع برای مبارزه با این پدیده شوم، اعلام می‌دارد.» 

جلالی در پایان یادداشت تسلیت نوشت: «از درگاه خداوند منان برای جان‌باختگان آرامش، برای بازماندگان صبر و برای همه مجروحان این حادثه ناگوار، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو ۲۰۶ با یک فوتی و یک مجروح در میانه
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • خشم انگلیس از حملات سایبری چین
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی در نوبت بررسی در مجلس است
  • (ویدیو) تازه‌ترین خبر‌ها از دادگاه عوامل حادثه تروریستی مسکو
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در نوبت بررسی مجلس است