Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه عکسی با عنوان «کردستان در انقلاب و دفاع مقدس» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز یکشنبه اول مهر با حضور مدیران استانی در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، در این نمایشگاه ۵۰ تابلو عکاسی  از نقش علماء، پیشمرگان مسلمان کرد و عشایر منطقه در دوران انقلاب و دفاع مقدس در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همکاری و  مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان دایر شده است.

  

علاقه مندان مي توانند از اول تا هفتم مهر به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر از نمايشگاه عکس «کردستان در انقلاب و دفاع مقدس» در گالری سوره سینما بهمن سنندج بازدید کنند.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم هفته دفاع مقدس ماه محرم عاشورا حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح تاسوعای حسینی حمله تروریستی اهواز عاشورای حسینی کردستان در انقلاب و دفاع مقدس نمایشگاه عکس سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور امروز چهارشنبه در شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کردستان، امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان در شهر سنندج برگزار شد.

یگان‌های نمونه ارتش استان در این مراسم، آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی به نمایش درآمد.

استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه نیز در این مراسم حضور داشتند.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

کد خبر 745351

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش