Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – نظامیان رژیم صهیونیستی به ساکنان یک روستای فلسطینی یک هفته مهلت دادند خانه های خود را تخریب کنند.

به گزارش پایگاه 'اخبارفلسطین' ، نظامیان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با محاصره روستای 'خان الاحمر' به ساکنان آن اعلام کردند که یک هفته برای ویران کردن خانه های خود فرصت دارند.
براساس اعلام نظامیان صهیونیست، درصورت خودداری ساکنان از تخریب خانه های خود، همه منازل ساخته شده در داخل محدوده خان الاحمر طبق حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ویران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادگاه عالی رژیم صهیونیستی 14 شهریور (5 سپتامبر) اعتراض ساکنان روستای خان الاحمر درباره کوچ اجباری خود را رد و حکم تخریب این روستا را صادر کرد.
این حکم با مخالفت های گسترده در داخل فلسطین، منطقه ای و جهانی روبرو شده است.
ساکنان خان الاحمر به همراه شماری از فعالان فلسطینی از 18 روز پیش برای جلوگیری از تخریب این روستا در آن تحصن کرده اند.
روستای خان الاحمر متشکل از 40 خانوار فلسطینی است که از سال 1953 که از صحرای نقب اخراج شدند و در منطقه خان الاحمد در شرق قدس زندگی می کنند.
این خانواده ها از صحرانشینان فلسطینی در نقب بودند که از منطقه زندگی خود رانده و به صورت یک کانون کوچک جمعیتی در اطراف قدس ساکن شدند.
23 کانون حاشیه نشینی در اطراف قدس وجود دارد که حدود پنج هزار شهروند فلسطینی در آن ها زندگی می کنند.
فلسطینیان ترس آن دارند که اخراج ساکنان خان الاحمر مقدمه اخراج دیگر کانون های حاشیه قدس است تا پس از آن زمینه برای ایجاد یک شهرک صهیونیست نشین که شمال کرانه باختری را از جنوب آن جدا می کند فراهم شود.
شبک**6116**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فلسطين كرانه باختري رود اردن خان الاحمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر یکشنبه در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان افزود: اجبار خرید لباس فرم جدید از سوی مدارس، ممنوع بوده و چنانچه موردی در استان مشاهده شود با متخلفان برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: اگر لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد، اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.

جمالی آرند تصریح کرد: هیچ مدیر مدرسه‌ای بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارداد داشته باشد.

وی افزود: چنانچه مدیری به اجبار دانش آموز و یا اولیا را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند، تخلف بوده و طبق قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 6097537

دیگر خبرها

  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • ۷۵ درصد ساکنان نوار غزه آواره شده اند
  • هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • عبور از رودخانه با طناب
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است