Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ احمد اصغری مهرآبادی روز یکشنبه در حاشیه مراسم بازگشایی مدرسه 18کلاسه شهید جواد ناصری شهرک پیامبراعظم(ص) بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون 400 باب مدرسه در سطح شهرک های مسکن مهر افتتاح شده و درحال بهره برداری است.
وی ادامه داد: به مناسبت بازگشایی مدرسه ها و رفع کمبود فضای آموزشی از شهریور ماه امسال نیز تاکنون 32 مدرسه در سطح استان های کشور افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر راه و شهرسازی توسعه خدمات روبنایی را یکی از برنامه های جدی دولت در شهرک های مسکن مهر دانست و اظهار داشت: بیش از 10 هزار میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در سطح کشور اعتبار پیش بینی شده و کارساخت نزدیک به 500 باب مدرسه شروع شده است.

مهرآبادی یاد آور شد: 600 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی شامل 555 هزار میلیارد ریال توسط بانک مسکن و حدود 50 هزار میلیارد ریال دیگر توسط بانک های عامل برای واحد های مسکونی مسکن مهر درحال پرداخت است.

وی گفت: 2 میلیون و 200هزار واحد مسکونی هم از همین محل 420 واحد در مناطق روستایی شروع شده و کار ساخت واحدهای مسکونی 2 میلیون و 400 هزار واحد آن تا به امروز به اتمام رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هم چنین 500 باب مسجد در شهرک های مسکن مهر درحال ساخت است که از این تعداد 320 مسجد درحال بهره برداری است.

مهرآبادی اظهار داشت: 14هزار میلیارد ریال برای هرمزگان در بخش ساخت مسکن مهر در نظر گرفته شده که 13هزار و 500 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در دولت تدبیر و امید سالانه 200 هزار واحد مسکونی در شهرها احداث شده که بی سابقه بوده است.

مدرسه 18 کلاسه شهید ناصری در سایت 80 هکتاری پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با هزینه بر 34 میلیارد ریال به همت اداره کل راه و شهرسازی و نوسازی مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی به بهره برداری رسید.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ساخت مدرسه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن در دیدار با رئیس هیأت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه هدف این صندوق حمایت همه جانبه از تولید و رونق بازار مسکن کشور است، گفت: با تعریف ساز و کار مناسب و شناسایی بهترین شیوه‌های حمایتی، پشتیبانی از ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در برنامه این صندوق قرار دارد.

وی گفت: ارائه تضمین‌های لازم برای ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد شهری جهت دریافت تسهیلات از سامانه بانکی از جمله موضوعات فعالیت این صندوق بوده و فرآیند اجرایی آن در دست بررسی است.

صدور ۳۵ درصد پروانه‌های بافت فرسوده به صورت تک واحدی

همچنین محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران هم در این دیدار با توجه به پتانسیل بالای بافت‌های فرسوده برای خانه سازی بدون نیاز به تأمین زمین جدید، گفت: ظرفیت احداث مسکن جدید در این بافت‌ها بیش از ۴.۵ میلیون واحد است.

آئینی افزود: ۳۵ درصد پروانه‌های صادره در بافت‌های فرسوده شهری به صورت تک واحدی و ۷۴ درصد آنها کمتر از ۳ واحد است که در صورت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، مالکین و سازندگان به ساخت خانه با تراکم بالا ترغیب می‌شوند.

کد خبر 6095613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران