Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:49:59 GMT

شکست 3گیمه اما نزدیک والیبال ایران مقابل آمریکا

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۶۰۶۹

تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی جوان و متغیر از بازی های گذشته ، امشب در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی 2018جهان با نتیجه 3 بر صفر مقابل آمریکا شکست خورد تا با رقابتها وداعی تلخ داشته باشد و ایالات متحده هم همچنان بدون شکست باقی بماند.

به گزارش تابناک ورزشی، ایران در آخرین بازی خود از مسابقات قهرمانی جهان با ترکیبی متفاوت شامل سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، امیرحسین توخته و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی آمریکا نیز برای شروع بازی از بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد و به بازیکنان اصلی خود استراحت داد. ایران با نتایج 25-23، 26-24 و 26 -24 بازی را باخت.

سید محمد موسوی به دلیل مصدومیت و درد مچ پا با نظر کادر فنی، تنها در کنار بازیکنان حضور داشت. بازیکنان آمریکا که به بازی ماشینی و بدون افت کیفیت در تمام طول بازی در جهان مشهور هستند در سه سوم با نتایج بسیار نزدیک ایران را مغلوب کردند و این در حالی بود که شاگردان کولاکوویچ می توانستند هر سه گیم را با برد تمام کنند! بازی خلاقانه سعید معروف، کاپیتان و بازیساز تیم ملی ایران در این بازی مشهود بود. تنوع پاس های او و شرکت در حملات تیم ملی ایران در بعضی امتیازات، دفاع حریف را کاملا سر در گم کرده بود اما در نهایت تیم جوان و آینده دار ایران شکست خورد. گزارشگر شبکه لهستان با اشاره به این موضوع می‌ گفت که معروف برای بازیکنان جوان ایران، یک مربی است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد