Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آمریکا رفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی والیبال ایران امروز از ساعت 17:30 هشتمین مسابقه خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان را برابر آمریکا برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23 ، 26 بر 24 و 26 بر 24 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه که جنبه تشریفاتی هم داشت سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، امیرحسین توخته و مهدی مرندی را روانه میدان کرد.

با این نتیجه آمریکا جمع امتیازهای خود را به 22 رساند و صدرنشین ماند و ایران هم با کسب 12 امتیاز به کار خود پایان داد. تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها عنوان ششم را کسب کرده بود.

با توجه به اینکه چهار تیم صدرنشین هر گروه به همراه دو تیم برتر سایر گروه‌ها به مرحله بعد صعود خواهند کرد، ایران دیگر شانسی برای صعود به مرحله سوم ندارد.

گروه‌بندی مرحله دوم مسابقات به شرح زیر مشخص شد:

گروه E، میلان: ایتالیا، هلند، روسیه، فنلاند

گروه F، بولونا: برزیل، بلژیک، اسلوونی، استرالیا

گروه G، صوفیه: آمریکا، ایران، بلغارستان، کانادا

گروه H، وارنا: لهستان، صربستان، فرانسه، آرژانتین

تیم‌های نخست گروه‌های 4 گانه و بهترین تیم های دوم (2 تیم) راهی مرحله سوم مسابقات خواهند شد. با توجه به جدول رده‌بندی تیم‌های آمریکا، برزیل، ایتالیا و صربستان صعود خود را به مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی کردند.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران آمریکا داخلی والیبال ویژه والیبال قهرمانی جهان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا دومین رقیب تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملتهای والیبال در این فصل خواهد بود. ایتالیایی ها که در کمال تعجب نتوانستند سهمیه مستقیم المپیک را کسب کنند و حالا به دنبال المپیکی شدن از طریق رنکینگ هستند.

*کار راحت برای المپیکی شدن:
این تیم در حال حاضر با 342.43 امتیاز در رتبه سوم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و با توجه به اختلاف فراوانی که با دیگر تیم های راه نیافته به المپیک دارند، میتوان گفت اگر همان روند سالهای گذشته را در لیگ ملتهای والیبال طی کنند به راحتی راهی پاریس خواهند شد.

*ستاره ها:
سیمونه جیانلی، الکساندر میکلتو، دنیل لاویا، سیمونه آنزانی، جیانلوکا گالاسی، روبرتو روسو، فابیو بالاسو و یوری رومانو ستاره های حال حاضر تیم ملی والیبال ایتالیا هستند که فردیناندو دی‌جورجی سرمربی این بازیکنان است.

*نتایج سال گذشته:
تیم ملی والیبال ایتالیا سال گذشته در تورنمنت های ملی نوسان زیادی داشت، آنها ابتدا در لیگ ملتهای والیبال با شکست برابر تیم ملی والیبال ژاپن از کسب مدال باز ماندند. سپس در جام ملتهای اروپا با شکست مقابل لهستان صاحب مدال نقره شدند و در انتخابی المپیک در ریو در عین ناباوری همگان از کسب سهمیه مستقیم باز ماندند.

*بازی استراتژیک برای ایران:
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف ایتالیا برود. اگر تیم ملی بتواند با نتیجه سه بر صفر یا یک ایتالیا را شکست دهد با امتیازات فراوانی که در رنکینگ کسب می کند گام بلندی به سوی المپیکی شدن برخواهد برداشت. به همین دلیل این بازی برای ایران استراتژیک و راهبردی است. اگر جیانلی در ترکیب تیم ملی ایتالیا برابر ایران حاضر باشد بازیکنان تیم ملی ایران باید در وهله اول با سرویس های خوب اجازه ندهند توپ ها سالم به این پاسور شش‌دانگ برسد.

البته این احتمال وجود دارد که فردیناندو دی‌جورجی سرمربی ایتالیا به دلیل خستگی ستاره های تیمش از مسابقات باشگاهی، به آنها در هفته اول استراحت دهد که این به سود تیم ملی والیبال ایران خواهد بود. اما اگر با تمام قوا به میدان بیاد تیم ملی کار سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!