Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس ضمن اعتراف به پایبندی ایران به برجام ، در رویکردی همسو با واشنگتن مخالفت خود با توان دفاعی ایران را اعلام کرد. آفتاب‌‌نیوز : نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگو با یک رسانه آمریکایی به صراحت گفت که ایران به تعهدهای خود در توافق هسته‌ای سال 2015 پایبند باقی مانده است.
«ترزا می» در مصاحبه با شبکه خبری «سی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی. اس» که جمعه گذشته صورت گرفته و مشروح آن روز دوشنبه منتشر می‌شود، در پاسخ به این سوال که آیا ایران به برجام پایبند است، گفت: «بر اساس آنچه که شاهدیم، بر این باوریم که دارند این کار را می‌کنند.»
ترزا می در این مصاحبه با ادعای این‌که برجام مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی است، حفظ این توافق را خواستار شد.
نخست وزیر انگلیس در بخش دیگر این مصاحبه که قرار است فردا دوشنبه پخش شود، افزود: «ما با ایالات متحده هم عقیده هستیم که جنبه‌های دیگری از رفتارهای ایران وجود دارد که باید به آن بپردازیم.»
وی با طرح موشک‌های بالستیک و «نحوه رفتار ایران که منطقه را بی‌ثبات می‌کند» به عنوان دو مسئله‌ای که باید به آن‌ها پرداخت، گفت: «اما در عین حال می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم یک توافق هسته‌ای داریم که مانع از دستیابی آن‌ها (ایرانی‌ها) به سلاح هسته‌ای می‌شود.»
به گزارش فارس، نخست وزیر انگلیس در خاتمه گفت: «معتقدیم که این توافق باید حفظ شود. دیگر طرف‌های درگیر این توافق نیز بر این باورند که این توافق باید حفظ شود.»
کد خبر: ۵۴۷۱۷۳ تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نخست وزیر انگلیس موشک های بالستیک توافق هسته ای ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم) شکارچیان گنبد آهنین (فیلم) بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • وزیر دفاع انگلیس به تحریم ایران واکنش نشان داد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون