Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر ابوالفتحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه ویژه ای برای خبرنگاران در صحن جلسه اختصاص یافته و اصحاب رسانه می توانند در جلسه های شورای اسلامی شهر که در روزهای شنبه و دوشنبه تشکیل می شود، حضور یابند.
وی با تاکید بر اینکه در دوره های گذشته شورای اسلامی شهر ارومیه نیز از حضور خبرنگاران در جلسات استقبال می شد، بیان کرد: حضور خبرنگاران در جلسات شورا باعث آگاهی مردم از مصوبه های پارلمان شهری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه اطلاع رسانی دقیق و شفاف سازی را موجب توسعه و آبادانی دانست.
وی در رابطه با جلساتی که خبرنگاران مجوز حضور در جلسات ندارند، گفت: جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه با نظر اکثریت اعضای شورا در برخی از مواقع غیر علنی برگزار می شود که فقط در این صورت و بر اساس موازین قانونی حضور خبرنگاران در جلسه منع قانونی دارد که آن نیز قبلا اطلاع رسانی می شود.
به گزارش ایرنا اولین حضور خبرنگاران در جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه با حاشیه هایی همراه بود که منجر به ترک جلسه توسط رییس پیشین این شورا شد.
3214/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اصحاب رسانه جلسه علنی روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شورای شهر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی بخش تعاون با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته کار و کارگر با محوریت کارگران و توجه به تولید و اشتغال در حال برگزاری است.

باقری با اعلام اینکه کارگران نخبه، برتر و فرهنگ کار کردن را ترویج دهیم، تصریح کرد: توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین سال توجه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد و اشتغال دارند و این وظیفه را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه جلسات شورای هماهنگی به صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گزارشی از اقدامات ارائه و بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بین‌بخشی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کردند.

کد خبر 6089910

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی