Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا موضوع تخلف مذکور در حوزه فروش فرآورده های نفتی به شناورها و کشتی ها در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر حدود یک ماه قبل توسط تیمی از بازرسان و کارشناسان خبره واحدهای نظارتی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی شناسایی و اقدامات لازم حقوقی در این خصوص علیه مباشرین و معاونین تخلف مزبور صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است میزان تخلف احتمالی به مراتب کمتر از مبلغ اعلامی در اخبار منتشر شده است و پیگیریهای مربوط به پرونده مذکور همچنان ادامه دارد.

تاکید می شود به پرونده های تخلف بدون هیچ گونه مماشاتی رسیدگی می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فرآورده های نفتی کشتی تخلف پالایش و پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟

مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی را که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند، ۹۷۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حددود ۹۷۰ نفر از استان تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، افزود: هزینه این سفر ۴۰ تا ۴۲ میلیون تومان است که علت تفاوت آن در کیفیت هتل‌هاست.

سرپرست حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مجوز انجام پرواز‌های ایران به عربستان برای عمره مفرده مربوط به اردیبهشت ماه است و هنوز درباره اینکه مجوز مذکور برای بعد از ایام حج تمتع نیز اعتبار دارد یا خیر اطلاعی کسب نکرده‌ایم.

در روز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر ۵۰۰ نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و ۴ هتل در مکه و ۶ هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۵ هزار عمره‌گزار در بازه زمانی مذکور که مصادف با ماه شوال است، به سرزمین وحی مشرف خواهند شد

دیگر خبرها

  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • نظارت دامپزشکی بر صادرات فرآورده خام دامی و خوراک آبزیان از مرز چذابه
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره