Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@18:56:15 GMT

کدام یک از آیفون‌های جدید محبوب‌تر هست

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۶۴۲۴

کدام یک از آیفون‌های جدید محبوب‌تر هست

میزآنلاین > گزارش - همشهری آنلاین:
طبق یک پیش بینی آیفون XS مکس در بین کاربران چینی محبوبیت زیادی دارد.

بعد از گذشت چند روز از پیش‌فروش آیفون XS و XS مکس و سری چهارم اپل واچ، مینگ چی کو (تحلیلگر محصولات اپل)، تحلیل خود را در مورد فروش این گجت‌ها منتشر کرده است.

در یادداشتی که او برای سرمایه‌گذاران ارسال کرده، گفته که مطابق انتظارها، استقبال از آیفون XS مکس عالی بوده ولی تقاضا برای آیفون XS پایین‌تر از حد انتظار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کو» پیش‌بینی کرده که ۲۵ تا ۳۰ درصد فروش آیفون‌های جدید مربوط به آیفون XS مکس خواهد بود و پیش‌بینی مربوط به درصد فروش آیفون XS را به ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داده است.

همچنین «کو» انتظار دارد که بعد از عرضه آیفون XR در ماه اکتبر، این گوشی حدود ۵۵ تا ۶۰ درصد از فروش آیفون‌های جدید را از آن خود می‌کند.

آیفون XS مکس در بین کاربران چینی محبوبیت زیادی دارد که بخشی از آن به بهره‌گیری این گوشی از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و معرفی یک رنگ طلایی جدید برمی‌گردد.

به گفته‌ی «کو»، آیفون‌های ۲۰۱۸ در مقایسه با سال گذشته فروش بهتری خواهند داشت و تا پایان ۲۰۱۸، حدود ۷۵ تا ۸۰ میلیون دستگاه از این گجت‌ها به فروش خواهد رسید.

در نهایت، طبق اظهارات «کو»، تقاضا برای سری چهارم اپل واچ بیش از انتظارات بوده است. بیش از ۵۵ درصد از پیش‌خریدها، مربوط به این ساعت هوشمند است که این درصد بیش از درصد پیش‌خرید مربوط به سری سوم اپل واچ به حساب می‌آید.

این تحلیلگر معتقد است که اپل در سال جاری حدود ۱۸ میلیون ساعت هوشمند را روانه بازار می‌کند. بخشی از این علاقه‌ی زیاد به این ساعت هوشمند، به ارائه‌ی قابلیت ثبت نوار قلب برمی‌گردد که تا حد زیادی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در همین زمینه: نگاهی به مشخصات تراشه ۷ نانومتری A۱۲ Bionic عرضه آیفون‌های جدید بدون دانگل هدفون اپل فروش آیفون X، آیفون SE و ۶s را متوقف کرد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون

ظاهرا تیک‌تاک در تلاش است تا کمیسیون اپ استور اپل را با هدایت برخی از کاربران به خرید ارز مجازی خود از طریق یک وب‌سایت خارجی به جای خرید درون‌برنامه‌ای، دور بزند. این اقدام می‌تواند به‌عنوان یک تاکتیک هوشمندانه برای کاهش هزینه‌ها تلقی شود، اما در عین حال ممکن است با قوانین اپ استور در تضاد باشد. درصورت اقدام اپل، ممکن است تیک‌تاک از اپ استور حذف شود.

به طور معمول، کاربران تیک‌تاک برای خرید سکه از خرید درون‌برنامه‌ای استفاده می‌کنند که نیازمند پرداخت کمیسیون ۳۰ درصدی به اپل است. با این حال، اکنون برخی از کاربران گزارش داده‌اند که با یک لینک به وب‌سایت خاصی هدایت می‌شوند و می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های خدمات درون‌برنامه‌ای، سکه‌ها را مستقیماً خریداری کنند.

کاربران، سکه‌های خریداری‌شده را برای حمایت از تولید‌کننده‌ی محتوای محبوب خود به او اهدا می‌کنند. کاربران از طریق لینک جدید می‌توانند سکه‌ها را در بسته‌های ۷۰ تا ۱۷٬۵۰۰ عدد خریداری کنند یا حتی مقدار سفارشی (بالاتر) را وارد کنند، درحالی که در حالت خرید درون برنامه‌ای فقط بسته‌های سکه از ۲۰ تا ۱۶٬۵۰۰ عدد ارائه می‌شود.

وب‌سایت به کاربران یادآوری می‌کند که به علت کمتر بودن هزینه‌ی خدمات، با خرید مستقیم از تیک‌تاک می‌توانند حدود ۲۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند. این ویژگی ممکن است از دید بیشتر کاربران پنهان باشد، چه به دلیل طراحی یا به این دلیل که فقط برای گروه‌های خاصی (مانند آزمایش‌کنندگان یا خریداران بزرگ) نمایش داده می‌شود.

تیک‌تاک و اپل هنوز به صورت رسمی به این گزارش واکنش نشان نداده‌اند. اگر تیک‌تاک واقعاً به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از خرید‌های درون‌برنامه‌ای سکه‌ها را خریداری کنند، این امر نقض قوانین اپ استور اپل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد