Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@02:34:07 GMT

تولید بنزین سوپر از سرگرفته می شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۶۶۷۳

تولید بنزین سوپر از سرگرفته می شود

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از آغاز تولید و توزیع بنزین سوپر بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، زیبا اسماعیلی با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: تولید بنزین سوپر در پالایشگاه های امام خمینی شازند و اصفهان از هفته آینده از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال تولید بنزین سوپر، توزیع این فرآورده نیز از چند روز بعد از آن آغاز خواهد شد.

به گفته وی هم اکنون مصرف بنزین سوپر تنها سه درصد از کل مصرف بنزین کشور را تشکیل می دهد.

اسماعیلی همچنین تاکید کرد: بنزین یورو چهار که در حال حاضر مصرف عمده کشور است، از نظر کیفیت تفاوت چندانی با بنزین سوپر ندارد.

 به گزارش ایمنا، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شهریورماه از عرضه مجدد بنزین سوپر از ابتدای مهرماه و پس از پایان سفرهای تابستانی خبر داده بود.

اسد الله قره خانی دلیل عدم عرضه بنزین سوپر در جایگاه های سوخت را وجود اوج سفرهای تابستانی در کشور در دو هفته آخر شهریورعنوان کرده بود.

این در حالیست که در منابع خبری دیگر به آغاز کاهش تولید و توزیع بنزین سوپر در جایگاههای سوخت از اواسط فصل بهار اشاره شده و دلایل مختلفی از جمله تعمیر پالایشگاه ها برای آن بیان شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنزین سوپر بنزین یورو4 پمپ بنزين اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب

 دکتر شیما حلاج در گفتگو با ایفدانا با بیان اینکه اگر چه برحسب وظیفه قانونی موظف است تا بر تولید، واردات و ارزیابیهای ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید؛ اذعان کرد: برخی از خانم‌ها بدلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فراورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب با عناصر مذکور برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است

دکتر حلاج در پایان گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب