Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:25:53 GMT

غم اهواز به ورزشگاه آزادی رسید

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۶۷۴۷

غم اهواز به ورزشگاه آزادی رسید

به گزاش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپیدرود رشت در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب یکشنبه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد که حاشیه هایی را به همراه داشت:

* با نزدیک شدن به زمان شروع بازی تماشاگران بیشتری هم وارد ورزشگاه شد تا تعداد آنها به طور تقریبی حدود ۱۰ هزار نفر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی تهران با نمایش طرح موزاییکی «اهواز» یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی روز گذشته را گرامی داشتند.  همچپنین بازیکنان هر دو تیم پس از یک دقیقه سکوت به احترام شهدای این حمله وحشیانه، با سوت علی صفایی بازی را آغاز کردند.

* علیرضا امامی فر، حسین کعبی، ایمان صادقی و علیرضا نورمحمدی، بازیکنان و مربیان فصل جاری سپیدرود رشت که سابقه حضور در پرسپولیس را داشتند مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* علی کریمی در ابتدای بازی، سمت نیمکت پرسپولیس رفت. سرمربی سپیدرود رشت در ابتدا و همچنین در دقیقه ۸ بازی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* تمام بازیکنان پرسپولیس قبل از آغاز بازی سمت نیمکت سپیدرود رشت رفتند و از سرمربی این تیم رخصت گرفتند.

کد خبر 4410503

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس حمله تروریستی اهواز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر والیبال تیم ملی والیبال ایران السد قطر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا جوانان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد اسلواکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!