Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در نشست امروز اعضای هیأت تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی داخلی انتخاب شدند. آفتاب‌‌نیوز : ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون خود،‌ اظهار داشت: در نشست عصر امروز که با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد، اعضای هیأت تحقیق و تفحص از وضعیت شرکت‌های خودروسازی داخلی تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس حداکثر آراء مأخوذه،‌ محمدرضا نجفی، محمدجواد فتحی، قاسم میرزایی نیکو، محسن مقدسی و نادر قاضی پور به عنوان درخواست کنندگان تحقیق و تفحص برای عضویت در هیأت مزبور انتخاب شدند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ همچنین رضا علیزاده، رامین نورقلی‌پور، ولی ملکی، رمضانعلی سبحانی‌فر، محمد عزیزی، علی اصغر یوسف‌نژاد، سیده حمیده زرآبادی، سعید باستانی، حمید گرمابی و عبدالله رضیان از بین اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

کد خبر: ۵۴۷۱۹۶ تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هیأت تحقیق و تفحص شرکت های خودروسازی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران

جمعی از اعضای هیأت دولت امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند.

دیگر خبرها

  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود
  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران