Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- شماری از والدین دانش آموزان شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان، روز یکشنبه با حضور در مدرسه ابتدایی «معلم» این شهر، خواستار جداسازی محیط آموزشی این آموزشگاه با دبیرستان مجاور، به دلیل ناهمخوانی سن دانش آموزان این 2 مرکز شدند.

به گزارش ایرنا، دبستان معلم آشخانه در مجاورت دبیرستان جلال آل احمد قرار دارد و به گفته والدین دانش آموزان، طبق برنامه ریزی آموزش و پرورش، قرار است برای جلوگیری از دونوبته شدن این آموزشگاهها، کلاس های دانش آموزان پایه چهارم تا ششم ابتدایی در دبیرستان مجاور و بخشی از کلاس های آموزشگاه متوسطه نیز در دبستان همسایه تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


والدین دانش آموزان ابتدایی با بیان اینکه این اقدام از نظر قانونی و نیز تربیتی درست نیست، خواستار تجدید نظر مسئولان آموزش و پرورش در ادغام فضای آموزشی این 2 آموزشگاه شدند.
آنان گفتند که با توجه به نزدیکی مدارس و مشترک بودن محوطه آنها، پارسال والدین برای جلوگیری از بروز مشکلات اخلاقی و تربیتی، با هزینه خود اقدام به دیوارکشی بین 2 فضای آموزشی کرده بودند.
والدین دانش آموزان پس از ساعتی حضور در این محل و قانع نشدن از توضیحات مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان و رئیس شورای اسلامی شهر آشخانه در محل فرمانداری شهرستان حضور یافتند که به آنان قول رسیدگی موضوع و رفع دغدغه والدین داده شد.
علیرغم پیگیری خبرنگار ایرنا برای کسب نظر مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان، وی از دادن پاسخ طفره رفت.
دبستان ابتدایی معلم آشخانه دارای 250 دانش آموز و متوسطه اول جلال احمد نیز دارای حدود 200 دانش آموز است.
مرکز شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع است.
اکنون 2 هزار نیروی فرهنگی مسئولیت آموزش 18 هزار دانش آموز این شهرستان را برعهده دارند.
7183/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش ادغام مدارس آشخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشاوران آموزش و پرورش برای ایام نوروز

رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی تخصصی و پژوهشی آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی مشاوران تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان از طریق خط تلفنی ۱۵۷۰ در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

حسن فلاحی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات وعبادات گفت: تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای مطالعه و جبران عقب ماندگی‌های تحصیلی برای دانش آموزان و گفتگو بین اعضای خانواده و شناخت روحیات همدیگر و شناسایی و کمک به رفع آسیب‌ها است.

وی افزود: مشاوران ما از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۲۰ هر روز از طریق تلفن ۱۵۷۰ پاسخگوی مشکلات و پرسش‌های تحصیلی، روانی، تربیتی دانش آموزان، اولیا و معلمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جشنواره جابربن‌حیان؛ فرصتی برای نوآوری ‌دانش‌آموزان
  • آمادگی مشاوران آموزش و پرورش برای ایام نوروز
  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • آغاز ساخت چهار مدرسه در خنداب
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید