Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت از عملکرد این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا امامی‌فر پس از شکست یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فقط می‌توانم با تأسف صحبت‌هایم را آغاز کنم. آن چیزی که مدنظر علی کریمی و کادرفنی بود، این فوتبال نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیمی که یک ماه است تمرینات خود را آغاز کرده و شرایط مساعدی نداشته و ندارد، در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پرسپولیس که دو فصل قهرمان شده و اکنون جزو چهار تیم آسیاست و برای قهرمانی آسیا می‌جنگد، ناخودآگاه عقب کشید.

مربی تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: ما باید از این بازی درس بگیریم و صحبتی که علی کریمی با بچه‌ها داشت، این بود که کاش در نیمه اول گل خورده بودیم. اگر در نیمه اول گل می‌خوردیم استرس و ترس بچه‌ها می‌ریخت تا بتوانند حمله کرده و با شجاعت بیشتری بازی کنند. آنچه مسلم است ما باید بیشتر تلاش کنیم تا در آینده نتیجه بگیریم.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی لیگ برتر ایران علیرضا امامی فر کنفرانس مطبوعاتی سپیدرود رشت جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
خانم ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود.
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت.
او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویرا قرار گرفت.
سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند.
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت.
سرخپوشان، امروز تمرینی ۷۰ دقیقه‌ای داشتند.
پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، مرور برنامه‌های حمله و فوتبال، بخش‌های مختلف تمرین امروز بود.
خوشبختانه تمرینات بدون مصدوم دنبال می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس فردا بعد از آخرین تمرین با پرواز چارتر برای بازی با نساجی، راهی سفر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ ریزش شدید قیمت‌ها در بازار
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد