Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در گلستان، گفت: دولت با ارائه تسهیلات در بخش اشتغال روستایی از بیش از ۳۰۰ رشته شغلی در استان گلستان حمایت می‌کند. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی در جمع دهیاران در بخشداری چشمه‌ساران اظهار داشت: تاکنون بیش از 150 میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال روستایی پرداخت شد که 35 درصد آن مربوط به دامداری است در حالی که بیش از 300 رشته شغلی در طرح اشتغال روستایی مورد حمایت دولت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این جلسه که با حضور ابراهیمی نماینده مجلس برگزار شد، با اشاره به اینکه تمرکز طرح‌ها بر روی یک ظرفیت خاص در استان می تواند یک آسیب باشد، افزود: فرآورده های دامی، سردخانه، گیاهان دارویی، صنایع چوبی، گلخانه، صنایع دستی، صنایع غذایی و بسیاری دیگر از رشته‌های بخش خدمات، کشاورزی و صنعت مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

مازندرانی بیان کرد: در موضوع شیلات ظرفیت های بسیار خوبی در استان وجود دارد و برای حمایت، از طرح‌های شیلاتی استقبال می‌کنیم. هرچند یکی از مشکلات اساسی در بحث شیلات مجوزهای مربوط به آب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص وثایق و تضامین بانکی تصریح کرد: افرادی که مشکل ضمانت دارند می توانند با مراجعه به بانک توسعه تعاون و از طریق صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری و با چک و سفته تا سقف 250 میلیون تومان ضمانت‌نامه بانکی دریافت کنند.

علیرضا ابراهیمی نماینده شهرهای آزادشهر، رامیان و بخش های فندرسک و چشمه ساران اظهار کرد: وضعیت اقتصادی امروز شرایط سختی را برای مردم به دنبال داشته است و این درحالی است که نظام سلطه و استکبار با همراهی کشورهای عربی منطقه قصد بر زمین زدن نظام اسلامی و دور کردن مردم از حاکمیت را دارند.

وی تصریح کرد: شرایط کشور با توجه به چهل سالگی انقلاب بسیار حساس است و دشمن به زبان می‌آورد که ایران نباید جشن چهل سالگی را برپا کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه فشارها بر مردم و ملت از ابتدای انقلاب بوده و در حال حاضر شکل جدی‌تری به خود گرفته است، تاکید کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند دغدغه مردم را داشته باشند و برای رفع مشکلات آنها تمام توان خود را بکار گیرند.

وی مشکل بخش چشمه ساران نبود سرمایه گذار عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت تسهیلاتی که به استان اختصاص پیدا کرده، شاهد رونق اقتصادی به ویژه در روستاها باشیم.

جفایی بخشدار چشمه ساران نیز به ظرفیت‌های این بخش اشاره کرد و گفت: در بخش چشمه‌ساران افراد مبتکر و آماده به کار داریم اما به دلیل نبود سرمایه گذار این ظرفیت مغفول مانده است.

وی افزود: صنعت زغال، استفاده از رودخانه برای پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی و همچنین استفاده از ارزش افزوده زرشک تولیدی این منطقه می‌تواند سبب اشتغال پایدار در بخش چشمه‌ساران شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،علی نوری نژاد از جذب 312 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: به منظور افزایش بهره‌وری، اشتغال به کار نیروی نیمه فعال جوامع روستایی، کاهش هزینه تولید و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی طی سال گذشته 312 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی 75 نفر در این شهرستان جذب شد.

 

این مسوول تصریح کرد: این تسهیلات شامل 23 میلیارد و 18 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون، 8 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، 20 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18، بیش از 39 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی، 72 میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهور، 81 میلیارد و 750 میلیون ریال بنیاد برکت و 68 میلیارد ریال از محل کمکهای فنی اعتباری در این شهرستان جذب شد.



وی گفت: پرداخت این تسهیلات در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای 75 بهره بردار و تثبیت اشتغال آنها در زیر بخشهای زراعی، باغی، مرغداری، شیلات و گلخانه ها شد.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی