Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علیرضا گودرزی  اظهار داشت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با موضوع حمایت از کالای ایرانی از ابتدای سال بسته جامع اجتماعی-فرهنگی با محتوای حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قراردادیم.

وی افزود: در بحث عدم مصرف کالاهای ایرانی یکی از مشکلاتی که داریم مسائل فرهنگی است، باید مردم در استفاده از کالای ایرانی همراهی کنند و بدانند استفاده از کالای خارجی به معنای اشتغالزایی برای جوانان خارجی و بیکاری ایرانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در داخل کشور برخی کالاهای اساسی را رصد کردیم گفت: در زمینه پوشاک ۵۰۰ هزار نفر در کشور فعالیت می کنند که ۴۰ درصد پوشاک مورد نیاز کشور را تامین می کنند و مابقی از خارج وارد می شود در حالی که اگر تنها ۲۰ درصد پوشاک کشور را تامین کنیم می توانیم برای ۲۵۰ هزار نفر اشتغال ایجاد کنیم.

وی  بیان کرد: همه ساله با استفاده از کالاهای خارجی و قاچاق ۳۵۰ هزار فرصت شغلی از بین می رود که اگر بتوانیم این رقم را احیا کنیم به توانمندی نظام کمک خواهیم کرد بر همین مبنا در سه مقوله تولید، توزیع ومصرف بسته حمایتی را تدوین کردیم و برای هر مرحله طرح و برنامه در نظر گرفتیم و راهکار پیشنهاد و موانع ومشکلات را احصا کردیم.

گودرزی عنوان کرد: در بحث تولید راهکارهایی نظیر نوسازی، بازسازی و تقویت تکنولوژی روز در اصناف و واحدهای تولیدی، توانمند سازی اصناف صادرات گرا و توسعه بازار محصولات صنفی و معرفی شرکتهای دانش بنیان از طریق صدا و سیما، همکاری با وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه بیان کرد: در سطح استان ۲۵ هزار فرهنگی و ۳۰۰ هزار دانش آموز داریم که اگر این افراد مجاب شوند از کالای ایرانی استفاده کنند انقلابی در اشتغال استان ایجاد می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه عنوان کرد: در حوزه تولید موانع و مشکلات را شناسایی کردیم مشکل دیگری که وجود دارد قیمت پایین کالای قاچاق است که سبب می شود مصرف کننده به سراغ کالای ایرانی نرود این در حالی است که از سوی مستکبرین به سرکردگی آمریکا در جنگ تمام عیار اقتصادی علیه نظام به سر می بریم و باید بیش از پیش به سمت اقتصاد مقاومتی مد نظر معظم له حرکت کنیم.

انتهای پیام/ز

قیمت پایین کالای قاچاق  مانع مصرف کالای ایرانی  می شود 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد

انتشار تصویری از تعرفه عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد.

میلاد نوری یکی از شهروندان این عکس را منتشر کرد و نوشت:

عضویت باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها سالی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان شده.

برای "افراد خارجی" ۳.۰۹۱.۵۰۰ تومان. تقریبا ۴۰۹.۰۰۰ تومان کمتر از ایرانی‌ها.

برای ایرانی‌ها دیگه امکان یک بار ورود وجود نداره. اما برای خارجی‌ها امکان ورود مهمان با ۳۷.۲۰۰ تومان (کمتر از یک دلار) شرایط فراهمه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان