Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم دارد با اخذ وام 500 میلیونی ورزشگاه برنابئو را نوسازی کند. وی معتقد است که رئال از این ورزشگاه جدید در هر فصل 150 میلیون یورو به دست خواهد آورد.
فلورنتینو پرز در نشست مجمع اعضای باشگاه، جزئیاتی درباره استادیوم جدید رئال مادرید بیان کرد و گفت:
"طرح ما برای استادیوم در ماه مه 2017 مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ما باید مجددا کارها را انجام دهیم و طرح های مالی را تصویب کنیم."
امیدواریم که کار در ابتدای سال آینده آغاز شود و تخمین زده می شود که سه سال و نیم طول بکشد.
"هزینه ساخت 400 میلیون یورو بود، اما اصلاح پروژه برای رعایت مقررات جدید حکم دادگاه دادگستری مادرید منجر به افزایش این رقم به 525 میلیون یورو شده است."
اکنون زمان ایده آلی برای انجام این پروژه است زیرا نرخ بهره کم است ، این فرصتی است که ما باید از آن بهره ببریم، زیرا علاوه بر این، بدهی ما منفی شده است. »
قدرت مالی ما به ما اجازه انعطاف پذیری می دهد و هزینه سالیانه حدود 25 میلیون یورو معادل کمتر از چهار درصد درآمدهای فصل گذشته ما است.
پرز افزود: "استادیوم جدید نیز سالانه 150 میلیون یورو برای ما درآمد خواهد داشت.
پرز همچنین در مورد جزئیات بیشتری از استادیوم جدید ارائه داد و گفت: "این ورزشگاه مدرن تر و امن تر خواهد بود. دو هدف وجود دارد: افزایش راحتی و دسترسی آسان برای طرفداران ما و در وهله دوم، کسب درآمد بیشتر. "
او گفت:" پیشرفت های تکنولوژیکی و رسانه های سمعی و بصری در سراسر ورزشگاه و همچنین یک صفحه نمایش جدید وجود خواهد داشت. 800 مکان جدید برای افراد دارای معلولیت های مختلف و دو فروشگاه جدید نیز در ورزشگاه جدید وجود خواهد داشت."
انتهای پیام/


درآمد هنگفت رئال از برنابئوی جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان