Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نتایج نظرسنجی شبکه سی.بی.اس حاکی است که 6 نفر از هر 10 آمریکایی خواستار رسیدگی اداره تحقیقات فدرال (اف.بی.آی) به اتهامات اخلاقی علیه «برت کاوانا» نامزد دونالد ترامپ برای عضویت در دیوان عالی آمریکا هستند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا، کاوانا را نامزد عضویت در دیوان عالی کرده اما روند بررسی صلاحیت وی به دلیل اتهاماتی که علیه وی وارد شده، متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کریستین بلیسی فورد» روان شناس و استاد دانشگاه پالو آلتوی کالیفرنیا، کاوانا را به آزار جنسی وی در سال 1982 متهم کرده است.
طبق نظرسنجی سی.بی.اس، 77 درصد از جمهوریخواهان خواستار رای گیری در مورد صلاحیت کاوانا طی روزهای آینده هستند اما 53 درصد از آمریکایی ها معتقد هستند که اف.بی.آی باید پیش از این رای گیری در مورد اتهامات وارده تحقیق کند.
حدود 82 درصد از دموکرات ها از این تحقیقات حمایت می کنند اما 87 درصد از جمهوریخواهان با آن مخالف هستند.
این پرونده باعث ایجاد شکاف عمیق میان آمریکایی ها شده است. بسیاری از جمهوریخواهان از نامزدی کاوانا برای دیوان عالی حمایت می کنند اما اکثر دموکرات ها حامی وی نیستند.
به نوشته سی.بی.اس، آمریکایی ها عموما از نحوه پرداختن سیاستمداران واشنگتن به اتهامات جنسی وارده علیه کاوانا نگاهی منفی دارند. بسیاری از آمریکایی ها هم از عملکرد دموکرات ها و جمهوریخواهان سنا و هم از دونالد ترامپ در خصوص پرونده کاوانا ناراضی هستند.
شبک**9423**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي برت كاوانا ديوان عالي آمريكا اف بي آي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، یک منبع امنیتی از اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر این اساس نیروهای امنیتی یمن موفق شده‌اند که فعالیت‌های اطلاعاتی دشمن آمریکایی- صهیونیستی را به شکست بکشانند.

این منبع تاکید کرد که نیروهای امنیتی یمن روز آینده طی بیانیه‌ای رسمی جزییات این موضوع را اعلام خواهند کرد.

کد خبر 6097674

دیگر خبرها

  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند