Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:55:01 GMT

منطقه آزاد تجاری در محدوده شهر بوشهر نیست

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۷۶۱۸

منطقه آزاد تجاری در محدوده شهر بوشهر نیست

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست با اعضای شورای اسلامی استان بوشهر افزود: منطقه آزاد تجاری بوشهر 26 هزار هکتار مساحت دارد که هیچ نقطه‌ای از آن در محدوده شهر بوشهر نیست.
مجلس شورای اسلامی مردادماه امسال لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی از جمله بوشهر را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ارتباط با راه‌آهن بوشهر نیز گفت: راه‌آهن بوشهر در آبان امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود که امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی این پروژه را جلو ببریم.
گراوند ادامه داد: پارسال یکهزار و 140 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه گذاشته شد و وزارت راه نیز یکهزار میلیارد ریال اعتبار گذاشته است.
وی گفت: پیمانکار پروژه راه آهن بوشهر - شیراز انتخاب شده که در حال تجهیز کارگاه است و تا اواسط آبان ماه به فضل خدا این پروژه مهم و ارزشمند آغاز می شود.
گراوند با بیان اینکه توسعه بنادر در گرو توسعه خطوط ریلی است افزود: احداث خط آهن در استان و ارتباط ریلی با سراسر کشور در رونق صادرات و واردات نقش اساسی دارد و امیدواریم در کمترین زمان ممکن و بر اساس برنامه تعیین شده حرکت کنیم.
وی همچنین با تسلیت شهادت جمعی از مردم شریف ایران اسلامی در حادثه تروریستی اهواز بیان کرد: این رفتارهای کور، خللی در امنیت کشور ایجاد نکرده و به حرمت خون این شهدای والامقام انتقام از تروریست‌ها را خواهیم گرفت.
گراوند افزود: بزرگترین سرمایه کشور ما امنیت است و دشمنان تلاش خود را برای خدشه وارد کردن به امنیت کشور به کار گرفته‌اند که در این ارتباط اجازه نخواهیم داد به اهدافشان برسند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: در این شرایط همه باید دست در دست هم دهیم و برای ایجاد آرامش اهتمام ورزیم تا شاهد اعتلای ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها باشیم.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نقش شوراها در توسعه و پیشرفت یادآورشد: شوراها به واسطه ارتباط نزدیکی که با مردم دارند، مشکلات و معضلات را شناسایی و با انتقال مشکلات به مسئولان و پیگیری برای رفع آن، نقش مهمی ایفا می‌کنند.
وی بیان کرد: شوراها در واقع شوراها یار دولت و حاکمیت هستند.
گراوند تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از ما رضایت داشته باشند.
وی بیان کرد: در این ارتباط از شوراهای اسلامی نیز انتظار داریم در بین مردم باشند و مشکلات اساسی مردم را احصا و برای رفع آن تلاش کنند.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت توسعه و پیشرفت خدمت رسانی به مردم شوراهای اسلامی لایحه مجلس شورای اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور

محمد یزدان‌پناه مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که مسابقات تنیس روی میز کارکنان و اعضای هیئت علمی قهرمانی منطقه یک کشور(استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

به گفته وی، این دوره از مسابقات که به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور واحدهای بوشهر، یاسوج، ارسنجان، فیروزآباد، سپیدان، فسا، آباده و شیراز در سالن ورزشی پردیس دانشگاه آزاد شیراز برگزار شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس عنوان کرد: پس از انجام بازی‌های  دوره‌ای و انفرادی در مسابقات انفرادی علی کلینی از واحد شیراز اول شد، مجیدعباسی‌زاده از واحد ارسنجان به ذرتبه دومی رسید و امید موسائی از واحد شیراز و مجتبی عسکری از واحد فیروزآباد هم به‌طور مشترک به عنوان سومی دست پیدا کرد.

یزدان‌پناه بیان کرد: درمسابقات تیمی هم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به عنوان قهرمانی رسید، واحد ارسنجان دوم شد و واحدهای آباده و فسا به‌طور مشترک عناوین سومی را به دست آوردند و سرپرست فنی این دوره ازمسابقات هم علی کلینی بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد تبریز برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بخش دیگری از گفت‌وگو با خبرنگار آنا با اشاره به نتایج مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی برادر منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مسابقات انفرادی ولی نوذری از واحد ارسنجان اول شد، قباد حسن‌پور از واحد مرودشت دوم شد و محمد عسکری از واحد فسا و علیرضا رضائی از واحد ارسنجان به‌طور مشترک سوم شدند.

یزدان‌پناه همچنین نتایج بازی‌های تیمی مسابقات بدمینتون را چنین برشمرد: در مسابقات تیمی واحد ارسنجان عنوان نخست را به دست آورد، واحد مرودشت به رتبه دومی رسید و واحدهای فسا و شیراز هم به طور مشترک سوم شدند. سرپرست فنی این دوره ازمسابقات بدمینتون برادران منطقه یک برعهده قباد حسن‌پور بود.

وی افزود: نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری که در واحد سپیدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور