Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@08:59:31 GMT

وضعیت ترافیکی شامگاهی معابر تهران در اول مهرماه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۷۹۰۲

به گزارش وانانیوز، 

سرهنگ حسن عابدی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در عصر نخستین روز از نیمه دوم سال اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های ما حجم ترافیک همزمان با آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بین 20 تا 30 درصد افزایش می‌یافت که تقریبا همین پیش‌بینی‌ها نیز محقق شده و ما از صبح امروز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین صبحگاهی در برخی از معابر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای بعدازظهر نیز مشابه این حجم ترافیک در معابر پیش‌بینی شده بود، گفت: پایش‌ها و رصد انجام شده در معابر مختلف شهر تهران حاکی از آن بود که حجم ترافیک در محورهای خروجی از مرکز شهر تهران پرحجم و نیمه‌سنگین بود به طوری که در مسیر شرق به غرب بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حکیم، همت و شهید لشکری شاهد ترافیک نیمه‌سنگین بودیم. همچنین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی و بزرگراه شهید سعیدی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه مدرس و شمال به جنوب بزرگراه چمران نیز ترافیک پرحجم بود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه وضعیت ترافیکی تهران براساس چیزی بود که پیش‌بینی شده بود، گفت: در همین راستا نیز حجم ترافیک ما را غافلگیر نکرد چراکه ماموران ما در آماده‌باش کامل بودند و این آماده‌باش طی سه نوبت یعنی از ساعت 6 صبح تا 9 صبح، 11 تا 13 و 18 تا 21 شب انجام شد و طی این ساعت‌ها ماموران ما در آماده‌باش کامل هستند و نسبت به روان‌سازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.

عابدی با بیان اینکه این آماده‌باش تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: درخواست ما از والدین دانش‌آموزان این است که هر چه سریع‌تر وضعیت سرویس مدارس دانش‌آموزان خود را مشخص کنند و از مراجعه با خودرو شخصی در مقابل درب مدارس خودداری کنند. همچنین  دیگر شهروندان نیز از ناوگان حمل‌ونقل استفاده کرده و تا حد امکان خودرو شخصی خود را به معابر و خیابان‌ها نیاورند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بارندگی

بزرگراه خرازی تهران که به دلیل بارندگی شب گذشته مسدود شده بود به زودی بازگشایی می‌شود.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بارندگی
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده