Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا تاجگردون عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: حمله به پاسداران امنیت و حافظان تمامیت ارضی میهن اسلامی و زنان و کودکان بی دفاع محکوم و نشانه ذلت دشمنان است.
وی با تسلیت این حادثه غم انگیز به مردم و مسئولان افزود: این حرکت کور تروریستی بار دیگر ادعاهای دروغین مدعیان حقوق بشر را به اثبات رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: فرزندان این آب و خاک در جای جای ایران سربلند همچون دوران هشت سال دفاع مقدس هرگز زیر بار ظلم نخواهیم رفت.
تاجگردون گفت: ملت ایران تا آخرین نفس در مقابل توطئه های بی شرمانه دشمنان و در راس آن آمریکای ظالم خواهند ایستاد.
وی از مردم خواست ضمن حفظ همدلی در چهار چوب قانون و اوامر رهبری مطالبه گر خون قربانیان حادثه تروریستی اهواز باشند.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد که یک کودک نیز در این حادثه شهید شده است.
به گزارش ایرنا، حمله تروریستی روز شنبه به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز منجر به شهادت 25 تن و زخمی شدن 60 نفر شد.
8143/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران دفاع مقدس قانون نماینده مردم هشت سال دفاع مقدس رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود