Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@21:11:00 GMT

تعویض طلایی بعد از 90 دقیقه حرص و جوش +عکص

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۰۸۳

تعویض طلایی بعد از 90 دقیقه حرص و جوش +عکص

به گزارش وانانیوز، 

سرخپوشان پایتخت 90 دقیقه حمله کردند اما گل پیروزی بخش در دقیقه 91 حاصل شد. توپ بلوکه شده در محوطه جریمه به آدام همتی رسید و او با شوتی سرکش، قفل دروازه داریوش ملکی را شکست. این گل، چهارمین پیروزی پرسپولیس را رقم زد، برد های قبلی برابر پدیده، فولاد، نساجی و سپیدرود رقم خوردند و در کنار این پیروزی ها سه تساوی نیز رقم خورد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در رده دوم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرمزهای پایتخت هفتمین هفته لیگ هجدهم را در حالی سپری کردند که بازی های نسبتا آسان تر این تیم نیز به پایان رسید. آن ها تا اینجای فصل از بین بالانشینان تنها با پدیده مشهد و استقلال خوزستان دیدار کرده بودند و موفق به شکست این تیم ها شده بودند. پرسپولیس در هفته های بعدی باید به مصاف استقلال، پیکان، سایپا، ذوب آهن، سپاهان، ماشین سازی، تراکتورسازی و پارس جنوبی بروند؛ دیدارهایی که به مراتب سخت تر هستند.

 

بنابراین شاگردان پروفسور کار سختی برای گرفتن امتیازات بعدی خواهند داشت. با این حال، آن ها اکنون میانگین بیشتر از 2 امتیاز دارند و این نشان می دهد اوضاع در دوران محرومیت برایشان به خوبی پیش می رود. اکنون تنها پدیده بالاتر از تیم پرسپولیس قرار دارد و اختلاف امتیاز نیز تنها یک امتیاز است.

 

همچنین باید توجه داشت که در سال های اخیر پرسپولیس مقابل تیم های قدرتمند نظیر استقلال، سپاهان و تراکتورسازی عملکرد بهتری داشته است که شاید دلیل این موضوع، نمایش هجومی این تیم ها  باشد. تیم برانکو در این فصل برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت در حالی متوقف شد که این تیم های خوزستانی با تمام توان مقابل پرسپولیس دفاع و ایستادگی می کردند و بدون شک در بازی با تیم های قدرتمند خبری از این سبک بازی نخواهد بود.

 

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند

استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند. استقلال در دور برگشت، 3 بار مساوی کرده و 5 بازی را برده است و پرسپولیس هم در این دور 6 برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، این پرسپولیس و این استقلال که یکی چشم نوازتر و دیگری نتیجه گیرتر در روزهای اخیر عمل کرده اند، می توانند در تمام بازیهای بعدی خود برنده شوند.

اگر این دو تیم در همه بازیهای بعدی خود برنده شوند (که البته دور از انتظار هم نیست)، اولین تیمهای تاریخ فوتبال ایران خواهند بود که مرز امتیاز 70 را در مسابقات لیگ برتر درنوردیده اند.

حتی در لیگهای 18 تیمی که تعداد بازیها 4 بازی بیشتر از لیگهای 16 تیمی است، هیچ تیمی نتوانسته از مرز امتیاز 67 فراتر برود و امروز پرسپولیس و استقلال این توان را دارند و تلاش خواهند کرد که با رسیدن به امتیاز فوق العاده 70، رکوردی تاریخی را در مسابقات لیگ برتر ثبت کنند.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر هر کدام 23 بازی انجام داده اند، استقلال با کسب 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با کسب 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد