Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برگزار شد با اشاره به برگزاری بیش از ۳۵ عنوان برنامه ویژه در هفته دفاع مقدس در کیش اظهار کرد: برنامه های سازمان یافته و منسجم نیروهای مسلح در جزیره کیش با ویژه برنامه پاسداشت نیروهای مسلح که با حضور سردار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد امور حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج کیش آغاز و با دیدار ائمه جمعه شیعه و اهل تسنن کیش ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی زاده با بیان اینکه نظام اسلامی ما برگرفته ازاعتقادات ماست که با خون شهدا آبیاری شده تصریح کرد: امواج متلاطم بسیاری در طول سال های گذشته وجود داشته که انقلاب به سلامتی از آن گذر کرده است و با عنایت به لطف الهی از موج های کنونی نیز گذر خواهیم کرد و پیام ما به دشمن این است که تا پای جان و آخرین قطرهای خون خود ازآرمان های انقلاب حراست وصیانت خواهیم کرد

وی با اشاره به غبارروبی مزار شهدای گمنام جزیره کیش و تجدید میثاق با آرمان های شهدا وامام راحل(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت، برگزاری شب های شعر دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی برای نیروهای مسلح، اجرای مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با هدف حمایت از مردم کم توان و نیازمند در اقصی نقاط کشور با استفاده از توانمندی بسیجیان، برگزاری پدافند غیرعامل، بزرگداشت عملیات ثامن الائمه و برگزاری یادواره شهدا، میقات صالحین و حضور منسجم بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی در مراسم نماز جمعه، برپایی ایستگاه های صلواتی و بزرگداشت سالروز شهادت فرماندهان فکوری و نامجو از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در جزیره کیش است.

هفته دفاع مقدس با عناوین اقتدار و صلابت نیروهای مسلح، علم و صنعت، نخبگان و روز سرباز، دفاع ملی، جوان، بصیرت افزایی، انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، بیداری گری اسلامی و استکبار ستیزی، اقتصاد مقاومتی تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی، شهیدان ایثارگران، جانبازان و فخر آفرینان، ولایتمداری، زنان و خانواده و سلامت، فرماندها، عزت مداران و پیشکستوتان از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ۷ مهر ماه ادامه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم شب های قدر همچون سال های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالحسین(علیه السلام) از ساعت 22:30 الی 3 بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا در 10، 12 و 14 فروردین برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه‌های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۱۴ شهید دوران دفاع مقدس روستای «سیر» بردسکن 
  • تحولات اوکراین|امکان گفتگو با روسیه در نشست صلح سوئیس
  • سیره شهدا باید سرلوحه همه مدیران باشد
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی