Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی مقابل سپیدرود بیان کرد: بازیکنان با احتیاط بیشتری مقابل سپیدرود بازی کردند تا از نظر بازیکن در دو بازی پیش رو به خصوص السد قطر کم نیاوریم . در این بازی موقعیت های زیادی تبدیل به گل نشد و از نظر روانی بر روی بازیکنان فشار وارد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالیم که نتیجه بازی با برد همراه شد و باعث روحیه خوب بازیکنان شد تا مقابل السد قطر و دربی بازی بهتری انجام دهند .
او گفت :علی دایی کاملا به صورت حرفه ای عمل کردند و مقصر نیست . مدیران گذشته با بستن قرارداد سنگین باعث ایجاد تعهد شدند و در حال حاضر با دایی به توافق رسیدیم و خطری روبه روی پرسپولیس نیست .

گرشاسبی با اشاره به گفته کی روش درباره حمایت کامل از تیم ملی اطهار کرد: بهتر است در این مسائل دخالت نکنم و آرزو می کنم تیم ملی کشورمان موفق باشد و کی روش بازی پرسپولیس را از نزدیک ببیند .

او بیان کرد : تیم پرسپولیس دو سال است که با همین ترکیب در بازی ها شرکت می کنیم و بازیکنان با غیرت بازی می کنند . با توجه به شرایط باشگاه پرسپولیس نتوانستیم بازیکن جدیدی را خریداری کنیم . از کادر فنی و هواداران که مالک اصلی باشگاه پرسپولیس هستند تشکر می کنم.

او افزود ؛کل مبلغی که از AFC باشگاه دریافت کرده است را به یک نفر پرداخت کردیم و هیچ پولی در باشگاه باقی نمانده است . باشگاه مقابل طلبکاران له شده است و تنها خداوند کمک می کند . با توجه به حکم هایی که داده شده است با باید پول را به طلبکاران پرداخت کنیم . پرسپولیس تا الان سر پا ایستاده است و از این به بعد هم سر پا خواهند ماند .

گرشاسبی در پایان اظهار کرد :دربی یک بازی معمولی است و به اتفاق بازیکنان و برانکو اعلام کردند که بازی در تاریخ مقرر برگزار شود. در این شرایط باشگاه موافق نبود که بازی در این تاریخ برگزار شود و چون چند روز به بازی ها باقی مانده بود ما ده نود را بازگو نکردیم.

بیشتر بخوانید:

حاشیه های پیش از دیدار پرسپولیس - سپیدرود

تعویض طلایی برانکو و 3 امتیاز شیرین برای سرخپوشان

حاجی بیگی: برای بازی دربی چند روز استراحت می کنیم

انتهای پیام/

اظهارات گرشاسبی پس از برتری پرسپولیس مقابل سپیدرود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، تعداد بازیکنانی که گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در بازی دوستانه مقابل بلژیک در اختیار ندارد به 15 نفر افزایش یافته است.

تیم ملی انگلیس امشب در بازی دوستانه به مصاف بلژیک خواهد رفت. انگلیس در بازی گذشته مقابل برزیل با نتیجه 1-0 شکست خورده بود.

هری کین، کایل واکر، سام جانستون و هری مگوایر پس از شکست 1-0 دوستانه مقابل برزیل به باشگاه‌های خود بازگشته و اردوی انگلیس را ترک کردند.

انگلیس درحالی با مصدومیت این بازیکنان مواجه شده که پیش از این بازیکنانی مانند نیک پوپ، کیه‌ران تریپیه، لوک شاو، ریس جیمز، مارک گوهِی، لوی کولویل، تایرون مینگز، ترنت الکساندر-آرنولد، جک گریلیش و کالوم ویلسون هم مصدوم بودند.

هشدار ساوت‌گیت

در میان انتقادات به عملکرد تیم ملی انگلیس، ساوت‌گیت دقیقا روی این جنبه تمرکز کرد:"تعداد فوق العاده‌ای از بازیکنان را در دسترس نداریم. من قبلاً هرگز این را تجربه نکرده بودم اما این بدان معناست که فرصت‌هایی برای دیگر بازیکنان وجود دارد. در بازی مقابل برزیل دیدیم که بازیکنان به جلو رفتند و از این موقعیت‌ها استفاده کردند که برای ما هم عالی بود. احتمالاً در حال کشف بازیکنان بیشتری هستیم، اما این واقعاً مفید است. دیدن تمام این بازیکنان در برابر حریفان قدرتمند به ما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری برای آینده بگیریم."

دیگر خبرها

  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار