Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه اظهار داشت در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت آبخیزداری وآبخوانداری در سطح کشور مبلغ 700میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به سازمان جنگلها ، مراتع وآبخیزداری کشور اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اعتبار  در تمامی زمینه هایی که حفظ آب، خاک وتوانمند سازی جوامع محلی هزینه گردد،که سهم این اداره کل وعرصه حدود یک میلیون هشت صد هزار هکتاری منابع طبیعی استان مبلغ 20میلیارد تومان  ابلاغ گردید.

وی افزود: با توجه به عرصه وسیع استان وحوزه هایی آبخیز استاندار کرمانشاه نیز طی تفاهم نامه منعقد شده با ریاست سازمان جنگلها ،مراتع وآبخیزداری کشور  مبلغ 15میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به پروژه های عظیم  آبخیزداری استان اختصاص دادند .

وی در ادامه گفت :ما با تمامی توان وکادر کارشناسی توانمند تلاش خواهیم نموداقدامات موثری در راستای حفظ آب، حفظ خاک، ایجاد بستر مناسب برا ی فعالیت مردم که در اقتصاد خانواده هم به نوعی نقش داشته باشدرا انجام دهیم به نحوی که مردم خود شاهد تحولات باشند وتاثیر آن را در زندگی خود حس کنند.

انتهای پیام/ز


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب

دریافت 18 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید اقبالی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن اظهار کرد: بند خاکی توسط مردم روستا برای آبگیری محلی باغات انجام شده بود که تذکرات لازم به آنان داده شده است.

به گفته رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن در پایین دست این بند خاکی کم عمق دو بند خاکی متعلق به این اداره در ۲ روستای کبودان و نظام آباد، آب رها شده را ذخیره و جمع آوری می‌کند.

کد خبر 6096603

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد