Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:35:06 GMT

قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان جان ۶ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۱۴۸

قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان جان ۶ نفر را گرفت

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان از جان باختن ۶ نفر در پی برخورد خودروی حامل سوخت قاچاق با دو خودروی سواری در محور زاهدان- خاش خبر داد. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

فریبرز راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ساعتی قبل یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو با یک دستگاه تویوتا وانت حامل سوخت قاچاق در محور زاهدان به خاش(محدوده چانعلی) برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: متاسفانه در پی این حادثه رانندگی و انفجار سوخت خودرو حامل سوخت قاچاق 6 نفر در دم جان باختند.

انتهای پیام/

R7843/P1011199/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان