Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از جماران علی کاووسی امید دبیر موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) همدان یکشنبه اول مهر در جمع خبرنگاران گفت: در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت و با حمایت خیرین تعداد یکصد بسته کامل اقلام کمک آموزشی شامل کیف، مداد، خودکار، تراش، خط کش، دفتر، مداد رنگی، پاک کن و سایر وسایل مورد نیاز خریداری و بین آنها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین تهیه اقلام تحصیلی برای 20 خانوار دیگر نیز در دستور کار خادمین خیریه قرار دارد.
وی اضافه کرد: این موسسه هم اکنون 300 خانوار را زیر پوشش خود دارد و در اموری نظیر جمع ‌آوری کمک های مالی به منظور کمک به بیماران نیازمند، اطعام ایتام، جمع آوری مواد غذایی مورد نیاز افراد بی بضاعت، جذب جوانان در فعالیت‌های خیریه ‎‏، گسترش فعالیت‌های خیریه و ترویج ازدواج آسان فعالیت دارد.
کاووسی امید بیان کرد: البته فعالیت های هیات تنها به امور مذهبی و اربعین حسینی ختم نمی شود و موسسه سعی کرده با کمک خیرین همواره کمک حال ایتام و نیازمندان باشد.
وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمات جهادی ترمیم و بازسازی منزل مسکونی مادری تنها و بی سرپرست در یکی از محلات حاشیه شهر در دستور کار قرار گرفت و عملیات مرمت منزل این بانوی بی سرپناه با کمک خیران آغاز شد.
دبیر موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) همدان افزود: همچنین در راستای حمایت از نیازمندان در روزهای اخیر تعداد 50 بسته گوشت بین خانوارهای نیازمند تقسیم شده و عزیزانی که قصد ادای نذر و قربانی در ایام محرم و صفر دارند از طریق خادمان موکب بزرگ حضرت علی اکبر(ع) می توانند نذورات خود را به طور عادلانه در بین نیازمندان توزیع کنند.
وی در ادامه با اشاره به برپایی موکب حضرت علی اکبر در ایام اربعین گفت: امسال برای پنجمین سال متوالی موکب حضرت علی اکبر در کربلا برپا خواهد شد و در همین راستا ستاد مرکزی جمع آوری کمک های مردمی در شهرک ولیعصر همدان کار خود را آغاز کرده است.
کاووسی امید افزود: اسکان بیش از سه هزار زائر در موکب، برپایی مراسم های مذهبی در حسینیه مجموعه به مساحت یک هزار و 500 متر مربع، تهیه و پخش روزانه 10 هزار پرس در هر وعده غذایی برای زائران حسینی از برنامه هیات حضرت علی اکبر(ع) برای اربعین امسال خواهد بود.
وی بیان کرد: علاوه بر تامین مکان استراحت و نیازهای غذایی، این هیات هر شب با برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و سینه زنی و نصب بنرهای اعتقادی در امور فرهنگی و مذهبی فعال خواهد بود.
دبیر موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) یادآور شد: بسیاری از اقلام مصرفی همچون روغن، برنج ، حبوبات از طریق خیرین تامین شده و تنها مساله اصلی ما تامین گوشت برای ایام اربعین است ضمن اینکه با توجه به گرمای هوا به دنبال خرید 2 دستگاه کولر صنعتی هستیم.
وی از مردم متدین و ولایت مدار همدان خواست با مراجعه به ستاد و یا واریز وجه به شماره کارت 0641-0003-7370-6037 ، این موسسه خیریه را در یاری رساندن به زائرین اربعین و محرومان جامعه یاری کنند.
موسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) برتر کشور و دارای مجوز و نیز از سمن های زیر مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان دانش آموزان نیازمند لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه