Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > رسانه - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: حمله تروریستی در اهواز ماهیت افکار براندازانه مخالفان نظام انقلاب اسلامی را بیش از پیش آشکار کرد.

 در پی حمله تروریستی روز گذشته به مردم و نیروهای نظامی حاضر در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، بسیاری از افراد از جمله معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی به انتشار پست‌ها و پیام‌های مختلف اقدام کرده و آشکار و پنهان حمایت خود را از تروریست‌ها اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش اردلان خبرنگار شبکه بی بی سی نیز با انتشار پیامی در صفحه شخصی توئیتر خود، ماهیت افکار ضد نظام و براندازانه خود را بیش از پیش آشکار ساخت.

متن پیام سیاوش اردلان به شرح زیر است:

«وقتی استفاده نکردن از یک کلمه در وصف یک جنایت از خود جنایت مهم‌تر می‌شود
اساسنامهBBC که شامل حال مجموعه انگلیسی و دهها کشور مخاطب میشه، استفاده از لفظ «تروریست» رو در خبر رسانی کلا منع می‌کنه. اگر هم همیشه رعایت نشده باشه یا سهوی بوده یا مصداق تخلف.»

 

2323

کلید واژه‌ها : اهواز - رسانه - بی بی سی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اهواز رسانه بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و پنجمین جلسه درس‌گفتارهای شاهنامه نخستین جلسه در سال جدید بود که عصر سه شنبه ۲۹ فروردین توسط دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه هنری در سالن سلمان هراتی حوزه هنری با حضور یوسفعلی میرشکاک شاعر و پژوهشگر ادبی برگزار شد.

میرشکاک در این جلسه به شرح داستان سیاوش و سودابه پرداخت و گفت: این هنر شاعر و هنرمند است که اسطوره را جا می‌اندازد و به داستان و فضا جاودانگی می‌بخشد. اینکه برخی می‌گویند فردوسی شاهنامه را از دیگران گرفته، سخن صحیحی نیست و شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر!

وی شخصیت‌پردازی فردوسی از سودابه را در اوج دانست و گفت: سودابه شاهنامه، سودابه‌ای است که فردوسی خود آن را پردازش کرده و شخصیت‌پردازی فردوسی از سودابه را در هیچ اثر منظوم دیگری سراغ ندارم.

این شاعر به چگونگی شخصیت‌پردازی سودابه توسط فردوسی پرداخت و گفت: فردوسی چنان فضایی ترسیم می‌کند که سودابه در چشم کاووس محق به نظر می‌آید. هنگامی که موبدان می‌گوید دو کودک سقط شده از پشت شاه نیستند؛ می‌گوید از رستم می‌ترسند چون رستم پرورنده و استاد سیاوش است. هنگامی که سیاوش از آتش می‌گذرد و نمی‌سوزد، سودابه می‌گوید که این از جادوی زال است.

وی درباره تصویر سودابه در شاهنامه گفت: سودابه در منظومه جاودان فردوسی تجسد زن جادوست که در هفت‌خوان به دست رستم کشته می‌شود. در هفت‌خوان این زن از دیوان یعنی غیر ارگانیک است که گویی ناچار می‌شود نخست در تهمینه تجسد پیدا کند و رستم و رخش را به دام بیندازد و پس از کشته شدن سهراب و مرگ تهمینه در سودابه آشکار می‌شود که گویی برای انتقام از رستم و بر باد دادن زحمات وی سر برآورده است.

میرشکاک در پایان گفت: قاتل سیاوش در حقیقت سودابه است و برای همین در فرجام رستم به شبستان کاووس می‌رود و سودابه را بیرون می‌آورد و با شمشیر به دو نیم می‌کند.

کد خبر 6081687 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • صهیونیست‌ها از منافقین درخواست کمک کردند!
  • شاهنامه هنر فردوسی است و لاغیر
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید
  • آشکار شدن وابستگی بالای آلمان به چین در سفر شولتز به پکن
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • چرا اسرائیل در عملیات روانی هم شکست خورد؟