Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:24:29 GMT

همه پسران من به دیوار چهارم رسید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۲۸۸

همه پسران من به دیوار چهارم رسید

نمایش «همه پسران من» نوشته آرتور میلر به کارگردانی مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو از امشب ۱ مهر ماه ساعت ۲۱ در مجموعه نمایشی دیوار چهارم به روی صحنه خواهد رفت. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، این اثر که بر اساس نمایشنامه «همه پسران من» یکی از متون نمایشی مشهور دنیا است که توسط آرتور میلر به رشته تحریر در آمده است، به‌صورت کارگردانی گروهی توسط مهیار اسلامی و آرمین مهدیلو آماده نمایش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این اثر آمده  نمایش بر پایه یک اتفاق واقعی بناشده است که در آن 21 خلبان در جنگ جهانی دوم به دلیل نقص فنی کشته می‌شوند. جو کلر رئیس کارخانه‌ای است که در آن قطعات این هواپیماها ساخته می‌شدند. او و چند نفر از کارمندان این کارخانه راهی دادگاه می‌شوند. دراین‌بین پسر جو کلر در جنگ مفقودالاثر می‌شود. نمایش سه سال بعد از این اتفاقات را نشان می‌دهد. گروه تئاتر ریما پیش از این، نمایش «گلن گری گلی رأس» را سال گذشته در این مجموعه نمایشی به روی صحنه برده بوده است.

آرمین مهدیلو، محمدرضا هلال زاده، علی آشمند، هدا کاویانی نسب، فرید رحمتی، المیرا صارمی، آناوا صدر هاشمی و مهیار اسلامی بازیگران این نمایش هستند و دیگر عوامل این اثر مانیا بیگلری (دستیار کارگردان)، عبدالرزاق بنی شیخ‌الاسلامی و ایمان نظری (طراحان صحنه و ساخت دکور)، مریم رستگار مطلق (طراح گریم)، ثمین بابا حسینی، ریحانه خائف زاده و علی احمدی (مجریان گریم)، امین دایی (ساخت تیزر، طراحی پوستر و بروشور و محتوای تبلیغاتی)، حمیدرضا طاهر (تصویربردار تیزر)، محمد جلالی نسب (عکاس)، مرتضی ملک جاری (اجرای نور و موسیقی)، مریم شریعتی (مدیر تبلیغات) و گروه هنری پژواک (تبلیغات مجازی) می‌باشند.

انتهای پیام/

R1369/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد.

قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز  محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال از طریق لینک tiwall.com/s/galilei۳  و همچنین فروش بلیت ردیف هفت نیز در سایت گیشه تئاتر در دسترس علاقه‌مندان است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟