Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دو دانشجوی مهندسی دختر 13 ساله ای را در جنگل مورد تجاوز قرار دادند و بعد از این که او را به قتل رساندند جسدش را در بین درختان رها کردند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دانشجوی مهندسی در ویرجینیا به اتهام همدستی در قتل Murder یک دختر 13 ساله بازداشت و زندانی Prisoner شد.

طبق گزارش پلیس، ناتالی کیپر 21 ساله به همراه هم دانشگاهی اش دیوید ادینبرگ 21 ساله دختر 13 ساله ای را به قتل رساندند و جسد او را در جنگل رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشت چندماه که جسد دختربچه در جنگل توسط جنگلبانان پیدا شد با اقدامات پزشکی قانونی در بدن مقتول اثراتی از تجاوز Rape و قاتلان پیدا شد.

با تحقیق و DNA هویت قاتلان فاش شد.

زمانی که ماموران پلیس Police برای دستگیری دو دانشجو مهندسی اقدام کردند آن ها ابتدا نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند و معتقد بود از چیزی خبر ندارند اما وقتی افسرپرونده تایید DNA آن ها را نشان داد و گفت که اثرات روی بدن مقتول با هویت آن ها یکسان است، آنان مجبور به اعتراف شدند.

به گفته های دیوید ادینبرگ او زمانی که با مقتول دوست شد از وی خواست که موضوع رابطه‌شان پنهانی‌ و مخفی بماند و او هر زمان که میل جنسی داشت قربانی باید او را تمکین کند اما زمانی که متوجه شد دختر به خانواده اش این موضوع را گفته با هم فکری ناتالی او را به جنگل کشاندند و با تجاوز به او و ضربات چاقو وی را به قتل رساندند و در بین درختان رها کردند.

افسرپرونده پس از ثبت گفته دو متهم، آنها را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.

طبق رای هیئت منصفه ویرجینیا دیوید ادینبرگ به اتهام قتل و تجاوز به 50 سال زندان Prison و ناتالی کیپر به اتهام همدستی با او به 40 سال زندان محکوم شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف 3 مرد در یک ویدئو به اقدام تروریستی در اهواز + تصویر

ادعای جدید گروه تروریستی الاحوازیه با انتشار بیانیه به 2 زبان

وحشت سیاوش از جسد حلق آویز پیرمرد / چه کسی می خندید؟!

روایت تکان دهنده جواد از سفر به سیاره فرازمینی ها / او 2 روز بعد جان باخت

گره‌های کور دور گردن دختر جوان / یک مرد همه چیز را می پایید + عکس

انتشار برای اولین بار / فیلم لحظه هلاکت عامل تروریستی اهواز

رسوایی اخلاقی سرشناس ترین معلم مرد !+عکس

این سرباز غیور را شناسایی کنید/ او در اهواز چه کرد؟! + عکس ها

وحشت از تیراندازی های مرگبار در منطقه فلاح تهران!

این شهید حادثه اهواز در مشهد گفته بود شهید می شود! +فیلم

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

گفتگوی جالب با پدر دانشمند 2 ساله ایرانی که فیزیک و شیمی می‌داند + تصاویر

مکانی که پیامبر(ص) انسان را از توقف در آن نهی کرده است! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز قتل Murder زندانی Prisoner پزشکی تجاوز Rape پلیس Police زندان Prison اخبار حوادث تجاوز جنگل دختر عکس متهم به قتل حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز عکس حمله تروریستی در اهواز حادثه تروریستی اهواز حادثه تروریستی فیلم حمله تروریستی اهواز حوادث اهواز اخبار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان