Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دو اسکی‌باز آمریکایی هنگام پایین آمدن از ارتفاعات سه هزار متری کوهستان اسپیرینگ نیوزیلند سقوط کرد و جان سپرد. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰ اجتماعی حوادث سفر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی‌میل، یکی از دو توریست آمریکایی که ظهر روز شنبه، از ارتفاعات کوه‌های اسپیرینگ نیوزیلند به سوی یخچال بونار، اسکی می‌کردند، از سراشیبی سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند توریست دیگر، کوشید توسط کمک‌های اولیه، جان همراهش را نجات دهد اما این اسکی‌باز 35 ساله، بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد.

تلاش‌های نیروهای امداد، برای یافتن این دو اسکی‌باز، تا عصر به طول انجامید و حالا تحقیقات پلیس درباره مرگ این توریست آمریکایی آغاز شده.

کوهستان اسپیرینگ با ارتفاع بیش از سه هزار متر از سطح دریا، یکی از بلندترین کوه‌های نیوزیلند محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

R7856/P1011199/S2,1392,1416/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از این پس فقط ورزشکارانی که دارای شناسنامه ورزشی، کارت بیمه ورزشی و در فهرست ورزشکاران دارای سوابق و سازمان یافته قرار داشته باشند اجازه دارند در پیست اسکی شیرباد فعالیت کنند.
علیرضا تاج فیروز  افزود: بر اساس این تصمیم، پیست اسکی شیرباد در زمره اماکن ورزشی قرار داشته و تابع قوانین و مقررات اماکن ورزشی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اجرای این طرح در راستای حمایت از مجموعه پیست اسکی و جلوگیری از اتفاقات همچون بهمن ماه سال گذشته است.
تاج فیروز افزود: خود مسئولان پیست باید نظارت کنند تا ورزشکاران سازمان یافته در پیست حضور یابند و در غیر این صورت دادستانی گلبهار ورود خواهد کرد.
وی گفت: جاده ورودی به پیست هم از شرایط مطلوبی هنگام بارندگی برخوردار نبوده و خطر آفرین است.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • هنرنمایی نانوا در هند برای جذب توریست (فیلم)
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!