Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسوی منچستریونایتد معتقد است این تیم باید در اولدترافورد فقط حمله کند و دلیل توقف مقابل وولورهمپتون رویکرد تدافعی تیم در نیمه دوم بوده است. 

طرفداری - منچستریونایتد در این هفته لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد مقابل وولورهمپتون متوقف شد. آنها پس از سه پیروزی خارج از خانه، مقابل تیم تازه صعود کرده وولورهمپتون در خانه دچار مشکل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش manchester evening news پل پوگبا در مورد این بازی گفت:

فکر می کنم ما واقعا بازی را خوب آغاز نکردیم اما 1-0 جلو افتادیم و این اتفاق مثبتی است. بعد در نیمه دوم ما سعی کردیم مقابل حملات آنها دفاع کنیم. مانند نیمه اول هجومی کار نکردیم و به همین دلیل گل خوردیم. می دانم روی صحنه گلی که دریافت کردیم، من توپ را از دست دادم و بعد چند اشتباه دیگر داشتیم و حرکات هجومی انجام ندادیم و آنها را دچار مشکل نکردیم. 

ما در خانه بازی می کنیم و باید مقابل وولورهمپتون خیلی بهتر بازی کنیم. وقتی در خانه بازی می کنیم باید فقط حمله کنیم: حمله، حمله، حمله. بازی در اولدترافورد این گونه است. ما اینجاییم تا حمله کنیم. فکر می کنم تیم ها وقتی ببینند منچستریونایتد فقط حمله می کند، می ترسند. اشتباه ما این بود.

در یک صحنه روملو لوکاکو در ضدحمله حضور داشت اما هیچکدام از بازیکنان منچستریونایتد از جمله الکسیس سانچز و لینگارد به او نزدیک نبودند و او گزینه ای برای کار کردن نداشت. مورینیو روی نیمکت از این بابت عصبانی شد. وقتی از پوگبا سوال شد که او گزینه های کافی در اختیار داشته یا نه، خندید و گفت:

من مربی نیستم. من نمی توانم در این مورد چیزی بگویم اما به طور واضح ما باید در بازی خود گزینه های بیشتری داشته باشیم اما نمی توانم این را بگویم چون یک بازیکن هستم. این طرز فکر من است. باید جابجایی های بهتری در زمین داشته باشیم. باید بیشتر تحرک داشته باشیم، بله. 

پوگبا همچنین در حمایت از الکسیس سانچز در مقابل انتقادات گفت:

چیزی که باید در مورد الکسیس بدانید این است که او بازیکن پرتلاشی است. او خیلی خوب تمرین می کند و همیشه برای کمک کردن به تیم تلاش می کند، با تیم صحبت می کند. او به شرایط جدید عادت می کند. 

وقتی شما زمان زیادی در یک باشگاه دیگر با یک سبک دیگر بازی کرده اید، باید به نوعی با باشگاه جدید وفق پیدا کنید. اینطور نیست که او بد بازی کند. می دانیم که الکسیس می تواند کارهای زیادی برای ما انجام دهد و مطمئنم این کار را خواهد کرد. مطمئنم. اما او بد بازی نمی کند و مثبت فکر می کند. می دانید، باید به چیزهای خوب فکر کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌ها‌خ تایید کرد که شیاطین سرخ در تابستان تلاش ناموفقی برای جذب هری کین داشته‌اند و اظهار داشت که ناتوانی منچستر یونایتد در جذب اهداف اصلی، پروژه بازسازی آنها را به تأخیر می‌اندازد.

کین هدف اصلی یونایتد در تابستان بود، اما با منتفی شدن این انتقال، آنها مجبور شدند به گزینه‌های جایگزین روی بیاورند. باشگاه تصمیم گرفت سرمایه‌گذاری بلندمدت را هدف قرار دهد و در نهایت با انتقالی ۷۲ میلیون پوندی راسموس هویلوند را به خدمت گرفت.

تن‌هاخ قبلاً در مصاحبه‌ای گفته بود که درک می‌کند که ممکن است یونایتد نتواند بازیکنان سطح بالایی را جذب کند و حالا در گفت‌وگویی جدید تأیید کرد که یکی از این بازیکنان سطح بالا که یونایتد به دنبال او بوده، هری کین است.

او گفت: «من می‌توانم مهاجمی را ببینم که قبلاً توانایی‌هایش را ثابت کرده است، می‌خواستیم او را به خدمت بگیریم اما نتوانستیم و سپس به سراغ راسموس رفتیم چون او یک استعداد است.

می‌دانید که هری کین در هر فصل حداقل ۳۰ گل برای شما خواهد زد. ما او را می‌خواستیم اما این انتقال انجام نشد. هویلوند بزودی به سطح او خواهد رسید اما این فرایند زمان می‌برد و همین باعث می‌شود که ما زمان بیشتری را برای بازسازی تیم و بردن آن به سطوح بالاتر نیاز داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!