Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@22:53:10 GMT

افزایش تلفات درگیری ها در لیبی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۶۲۳

افزایش تلفات درگیری ها در لیبی

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، با کشته شدن 9 نفر دیگر در درگیری های اخیر بین شبه نظامیان در «طرابلس» پایتخت لیبی تعداد تلفات این درگیری ها به 115 افزایش یافت.

وزارت بهداشت وابسته به دولت «وفاق ملی لیبی» اعلام کرد: در درگیری های مسلحانه در «طرابلس» که از 26 ماه اوت آغاز شده، 115 نفر کشته، 383 نفر زخمی و 17 نفر دیگر نیز مفقود شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، از این تعداد 9 نفر از جمله چند غیرنظامی در درگیری های دیروز کشته شده اند.

از سه شنبه گذشته درگیری ها میان نیروهای وابسته به دولت «وفاق ملی لیبی»، نیروهای مخالف این دولت و لشکر هفتم که بیشتر افسران آن از طرفداران «معمر قذافی» رهبر سابق این کشور هستند، پس از چند روز آتش بس مجددا آغاز شد.

لیبی پس از انقلاب 17 فوریه 2011 با مشکلاتی همچون ناامنی و بحران سیاسی شدید مواجه بوده است.

این کشور درحال حاضر دولت متمرکزی ندارد. لیبی دارای دو دولت مستقل به نام‌های «دولت آشتی ملی» با حمایت سازمان ملل و «دولت موقت» توسط پارلمان «طبرق» حامی ژنرال «خلیفه حفتر» در شهر «البیضا» در شرق این کشور تشکیل شده است.

انتهای پیام/

289 / 159 لیبی طرابلس معمر قذافی شبه نظامیان درگیری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیبی طرابلس معمر قذافی شبه نظامیان درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۳۵ درصد افزایش یافت و حداقل حقوق این افراد ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آیین‌نامه‌ای در هیات وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی به تصویب رسید.

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیات وزیران امروز با این آیین که به پیشنهاد وزارت کار به هیات وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی‌ حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات وزیران مقرر شد که فعلا میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901697

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • درگیری شدید دولت و مجلس بر سر گزارش‌های مرکز پژوهش‌ها
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا