Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@14:58:11 GMT

فروش 78 هزار بلیت الکترونیک برای دربی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۶۲۴

فروش 78 هزار بلیت الکترونیک برای دربی

مدیر ورزشگاه آزادی گفت: در مسابقه دربی بلیت‌فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به صورت مساوی و الکترونیکی انجام خواهد شد.

فرهاد نیکوخصال در گفت وگو با ایسنا، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دربی در روز پنجشنبه اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با شورای تامین امنیت برای برگزاری بازی روز پنجشنبه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس داشتیم، همه آمادگی خود را برای برگزاری یک رقابت آرام و بدون حاشیه اعلام کردند و تمهیدات لازم برای این منظور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر هواداران دو تیم همکاری خوبی را با مسوولان برگزار کننده و نیروی انتظامی داشته باشند، قطعا روز پنجشنبه ۵ مهر شاهد برگزاری بازی آرام و بدون دغدغه‌ای خواهیم بود.

مدیر ورزشگاه آزادی همچنین با بیان این که بلیت‌فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس ۵۰ -۵۰ و به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: برای این که بتوانیم از نظر امنیتی شرایط یکسانی را برای هواداران دو تیم در بازی روز پنجشنبه ۵ مهر فراهم کنیم، به رغم این که تیم استقلال میزبان برگزاری دربی است، طبق مصوبه شورای تامین امنیت بلیت فروشی یکسان و به صورت الکترونیکی بین هواداران دو تیم انجام خواهد شد تا مشکلی ایجاد نشود. هرچند مقدمات کار از نظر امنیتی فراهم شده و ورزشگاه آزادی برای برگزاری دربی آماده است.

نیکوخصال همچنین درباره گنجایش ورزشگاه آزادی از نظر هواداران برای دربی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما حداکثر حضور برای ۷۸ هزار نفر تماشاگر است و بیش از این تعداد بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد.

وی در پایان گفت: طی نشستی که در استانداری داشتیم، تمام زمینه‌ها برای برگزاری دربی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: داربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی

 به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت. این برد خیلی برای سپاهان که در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی نگرفته اهمیت داشت.

در پیام سپاهان برای تیم و هواداران آمده است: "بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است."

دیگر خبرها

  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مشتریان منحصر بفرد سینما تیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com