Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تمام هدف ما اين است که دستورات تاکتيکي سرمربي را در زمين پياده کنيم و انشاالله که بتوانيم بازي خوبي را در دربي به نمايش بگذاريم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اميد عاليشاه بعد از برتري پرسپوليس مقابل سپيدرود رشت اظهارداشت: متأسفانه بازي گره خورده بود و تا دقيقه 90 هم اين گره باز نمي‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خيلي خوشحالم که توانستيم در نهايت به برتري برسيم و 3 امتياز بازي را بگيريم.
وي در خصوص شرايط پرسپوليس در دربي گفت: اميدوارم شرايط بدني ما در دربي تأثير نداشته باشد چون انصافاً در اين چند روز بازي‌هاي سنگيني را با فاصله کم برگزار کرديم.
وي در پايان گفت: تمام هدف ما اين است که دستورات تاکتيکي سرمربي را در زمين پياده کنيم و انشاالله که بتوانيم بازي خوبي را در دربي به نمايش بگذاريم.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان مدعی شد تیمش لایق برتری در دربی اصفهان بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس بعد از برتری یک بر صفر تیمش در دربی اصفهان اظهار داشت:  یک دربی که با احساسات روبه‌رو بود و البته بازی ساده‌ای نبود. همچنین ما یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم. ذوب‌آهن و بازیکنانش هم به دلیل اتفاقاتی که برای ما افتاده بود، یک برتری به لحاظ احساسی داشتند، اما می‌توانم به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند و کنترلی که روی بازی داشتند و همچنین اتفاقاتی که در دو دیدار اخیر افتاده بود و توانستند آنها را کنترل کنند و امروز توانستیم یک بر صفر برنده شویم، تبریک بگویم. فکر می‌کنم لیاقت این برد را داشتیم.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است