Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد نیکوخصال در گفت وگو با ایسنا، درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دربی در روز پنجشنبه اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با شورای تامین امنیت برای برگزاری بازی روز پنجشنبه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس داشتیم، همه آمادگی خود را برای برگزاری یک رقابت آرام و بدون حاشیه اعلام کردند و تمهیدات لازم برای این منظور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر هواداران دو تیم همکاری خوبی را با مسوولان برگزار کننده و نیروی انتظامی داشته باشند، قطعا روز پنجشنبه ۵ مهر شاهد برگزاری بازی آرام و بدون دغدغه‌ای خواهیم بود.

مدیر ورزشگاه آزادی همچنین با بیان این که بلیت‌فروشی برای هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس ۵۰ -۵۰ و به صورت الکترونیکی خواهد بود، افزود: برای این که بتوانیم از نظر امنیتی شرایط یکسانی را برای هواداران دو تیم در بازی روز پنجشنبه ۵ مهر فراهم کنیم، به رغم این که تیم استقلال میزبان برگزاری دربی است، طبق مصوبه شورای تامین امنیت بلیت فروشی یکسان و به صورت الکترونیکی بین هواداران دو تیم انجام خواهد شد تا مشکلی ایجاد نشود. هرچند مقدمات کار از نظر امنیتی فراهم شده و ورزشگاه آزادی برای برگزاری دربی آماده است.

نیکوخصال همچنین درباره گنجایش ورزشگاه آزادی از نظر هواداران برای دربی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما حداکثر حضور برای ۷۸ هزار نفر تماشاگر است و بیش از این تعداد بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد.

وی در پایان گفت: طی نشستی که در استانداری داشتیم، تمام زمینه‌ها برای برگزاری دربی فراهم شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس