Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@22:24:04 GMT

خانه مد ژاپنی ایسی میاک(+عکس)

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۸۳۵

خانه مد ژاپنی ایسی میاک(+عکس)

پول نیوز؛ رکسانادانیالی-  ISSEY MIYAKE INC. یک کمپانی ژاپنی است که در نوامبر سال 1971 به عنوان یک شرکت تولیدی، عمده و خرده فروشی توسط طراحی مد به همین نام تاسیس شد. ایسی میاک موسس 80 ساله  این مجموعه (متولد 22 آوریل سال 1938) طراحی ژاپنی است که به واسطه لباس های متفاوت، نمایشگاه های حرفه ای و همچنین ترکیبات معطر تبدیل به چهره ای سرشناس در دنیای مد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میاک در هیروشیمای ژاپن متولد شد و در دانشگاه هنر تاما توکیو به تحصیل در رشته طراحی گرافیک پرداخت. وی در سال 1964 موفق به دریافت مدرک شد. پس از فراغت از تحصیل، میاک در شهر های مختلفی نظیر پاریس و نیویورک مشغول به کار شد و در سال 1970 نیز به توکیو بازگشت که نتیجه اصلی آن تاسیس استودیو طراحی Miyake؛ خانه مد حرفه ای محصولات مخصوص بانوان بود. مهم ترین مشخصه لباس های تولیدی این طراح ژاپنی، انعطاف پذیری بالای محصولات در تن خریدار، راحتی در استفاده و نگه داری از آنها محسوب می شود. میاک همینطور یک خط تولید عطر زنانه نیز به نام خود راه اندازی کرد که در سال 1992 تکمیل شد و توانست ظرف مدت زمان کوتاهی به موفقیت زیادی دست یابد.

امروزه خانه مد Issey Miyake طیف متنوعی از محصولات محبوب را به خود اختصاص می دهد. به عنوان مثال خط تولید مخصوص آقایان به طراحی و معرفی پوشاک مردانه منحصر به فرد می پردازد که اصالت و راحتی دو عنصر اساسی در طرح های این خط تولید به شمار می روند. لاین Pleats Please Issey Miyake لباس هایی زیبا و کاملا کاربردی تولید می کند. پوشاک این خط وزن پایینی داشته، ضد لک هستند و نیازی به شرایط خاص برای نگه داری ندارند. BAO BAO Issey Miyake نیز خط تولید کیف های شگفت انگیز این کمپانی محسوب می شود. این کیف ها بر اساس ساختارهای مثلثی شکل طراحی شده و مفهومی از هر نظر خلاقانه دارند.

 از طرف دیگر خط تولید عینک های با کیفیت کمپانی هم با همکاری Kaneko Optical؛ سازنده پیشرو شیشه های عینک در ژاپن، بازار کشور و همچنین بازارهای بین المللی را در دست گرفته است.

 از جمله خطوط تولید دیگر Miyake می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- HOMME PLISSÉ ISSEY MIYAKE در سال 2013 آغاز به کار کرد و به تولید پوشاک مردانه در کلاس روزمره می پردازد. پوشاک های این خط نیز سبک وزن بوده و به راحتی قابلیت حمل و نقل دارند.

- HaaT به طراحی و ارائه پوشاک مقاوم برای استفاده طولانی مدت و لوازم جانبی می پردازد. لازم به ذکر است که این خط تولید محصولاتی دست ساز را شامل می شود.

- ISSEY MIYAKE PARFUMS خط تولید عطر کمپانی است که پس از معرفی نخستین عطر این برند در سال 1992 به نام L'EAU D'ISSEY، به معرفی رایحه های بیشتری پرداخته است.

همچنین میاک علاقه خاصی به طراحی انواع زمانسنج های مردانه و زنانه دارد.

در ادامه با تصاویری از محصولات متنوع کمپانی Issey Miyake، همراه شما خواهیم بود.




منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برند ژاپن پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تلویزیون پس از تبلیغ کوروش کمپانی، یک آهنگ رپ با هودی خواند که برخی تصور کردند این اقدام برای به حاشیه بردن اعتراض‌ها از تبلیغ کوروش کمپانی بوده است. حالا هاشمی در گفت و گو با حسین رفیعی درباره این رپ کردن توضیحاتی داده که می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟