Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد تظاهرات کنندگان در نوار غزه نقطه ضعف جدیدی از این رژیم اشغالگر پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: نظامیان ارتش اسرائیل در برخورد با تظاهرات گروهی شبانه در مرز‌های نوار غزه با مشکلات سختی روبرو هستند.

"عاموس هارئیل" تحلیلگر این روزنامه گفت که ارتش رژیم اشغالگر از اقدام تظاهرات کنندگان برای رخنه به داخل سرزمین‌های اشغالی با تعداد انبوه وحشت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر افزود: جوانان غزه به نقطه ضعف جدید نظامیان اسرائیلی در مرز‌های نوار غزه (و مناطق اشغالی ۱۹۴۸) پی برده اند، زیرا با تظاهرات شبانه آنان کارایی تجهیزات (نظامیان صهیونیست) برای متفرق کردن آن کم شده و تک تیرانداز‌های اسرائیلی هم در شب دید کافی برای هدف قرار دادن تظاهرکنندگان در نوار غزه ندارند.

به گفته وی، افزایش آتش سوزی در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه، فشار سیاسی را بر نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر برای تشدید اقدامات علیه نوار غزه بیشتر کرده و ممکن است این مسئله به عملیات نظامی جدید علیه نوار غزه منجر شود.

راهپیمایی‌های بازگشت در نوار غزه از سی‌ام مارس گذشته آغاز شده است که تا کنون به سبب حملات نظامیان صهیونیست به فعالیت‌های مسالمت آمیز، صد‌ها فلسطینی شهید و هزاران نفر دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: غزه رژیم صهیونیستی تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها دربیمارستان شفا/شهادت بیش از۲۰۰ فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان صهیونیست بیش از ۲۰۰ فلسطینی را در داخل بیمارستان شفای نوار غزه و اطراف آن به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد که پیکر ده‌ها شهید فلسطینی هنوز روی زمین در اطراف بیمارستان شفا افتاده است.

وزارت بهداشت نوار غزه نیز اعلام کرده است که اشغالگران صهیونیست محاصره بیمارستان شفا را تشدید کرده و کادر درمان را در این بیمارستان بازداشت کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر با صدور بیانیه‌ای از بازداشت ۵۰۰ فلسطینی در اطراف بیمارستان شفا واقع در غرب شهر غزه خبر داد.

این تعداد شهروند فلسطینی از زمان حمله نظامیان صهیونیست در تاریخ ۱۸ مارس تاکنون بدون هیچ دلیل موجه بازداشت شده‌اند.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته حمله‌های وحشیانه خود را علیه بیمارستان‌های نوار غزه و به صورت مشخص بیمارستان‌های شفا و امل تشدید کرده‌اند.

علاوه بر بیمارستان امل، ارتش رژیم صهیونیستی از یک هفته قبل انواع جنایات وحشیانه را علیه آوارگان فلسطینی در بیمارستان شفای نوار غزه مرتکب شده است.

کد خبر 6063043

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک جدید به نظامیان صهیونیست در غزه
  • ۷ کشتار جدید اشغالگران صهیونیست در نوار غزه/ افزایش تعداد شهدا به بیش از ۳۲ هزار و ۶۰۰ تن
  • یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • اشغالگران اسراییلی در دام قسام
  • زخمی شدن ۶۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه
  • تظاهرات دوباره صهیونیست‌ها در تل‌آویو/ برخی بازداشت شدند
  • تظاهرات گسترده مردم مصر برای توقف جنگ علیه غزه
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا | شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها دربیمارستان شفا/شهادت بیش از۲۰۰ فلسطینی