Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده‌های صهیونیست آمریکایی در تلاش‌اند رئیس‌جمهور این کشور را قانع کنند تا مانع از سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به این کشور شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی)، خانواده‌های یهودی از دونالد ترامپ درخواست کرده‌اند مانع از سفر محمود عباس به آمریکا برای شرکت در نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز وارد نیویورک شود و قرار است 27 سپتامبر (پنجم مهر) در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کند.

بر اساس یکی از توییت‌های رئیس‌جمهور آمریکا، خانواده‌های صهیونیست این کشور از ترامپ خواسته‌اند محمود عباس را «شخصیت نامطلوب»‌ بخواند و مدعی هستند وی حامی تروریسم است.

انتهای پیام/4033

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت و از استان رفتنی شد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سید محمود حسینی پور را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

سیدمحمود حسینی‌پور از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت.  شنیده‌ها حاکیست به زودی استاندار جدید مازندران از طرف هیات دولت معرفی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد