Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدحسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته اهواز و نقش کشورهای مرتجع منطقه به ویژه عربستان گفت: مسئولان سعودی‌ از ماه‌ها پیش به شکل رسمی اعلام کرده بودند که هدفشان کشاندن درگیری‌های مسلحانه به داخل خاک ایران است و حادثه تروریستی روز گذشته را نیز می‌توان در راستای همین تهدیدات علنی به شمار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره  به ورود عده‌ای آشوبگر به کنسولگری ایران در بصره خاطرنشان کرد: عربستانی‌ها مدت‌هاست که در تلاش‌اند با اقدامات تفرقه افکنانه، رابطه میان دو ملت ایران و عراق را تحت شعاع قرار دهند. 

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان این که اقدامات اخیر عربستان نباید بی‌پاسخ بماند، گفت: حادثه تروریستی روز گذشته به خوبی نشان داد ناامن سازی ایران مهمترین هدف دشمنان است و حمله تروریستی روز گذشته که موجب به شهادت رسیدن تعدادی از مردم عادی شد، نشان می‌دهد این حمله کاملا کور و با هدف تحت شعاع قرار دادن رژه نیروهای مسلح برنامه‌ریزی شده بود تا اینگونه در رسانه‌های خارجی بازتاب داده شود که گروهی از مردم ایران با سیاست‌های حاکمیت مشکل دارند. 

حسینی گفت:‌ وزارت خارجه باید در سطح بین‌الملل دیپلماسی فعالی داشته باشد و به افکار عمومی در جهان نشان دهد که مدعیان طرفداری از حقوق بشر چطور با حمایت از گروه‌‌های تروریستی موجب ایجاد ناامنی در دیگر کشورها می‌شوند. از دستگاه‌های امنیتی  انتظار می‌رود عوامل اصلی این حادثه تروریستی را به سرعت شناسایی کرده و برخورد قاطعی با  این عوامل صورت دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران جهان حمله تروریستی رسانه نیروهای مسلح حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد

علی اکبر حسینی محراب گفت: حتی یک کشته ناشی از تصادفات جاده‌ای به دلیل ناایمن و یا غیراستاندارد بودن جاده در این استان پذیرفتنی نیست.

او می‌گوید: طرح‌هایی باید در خوزستان تعریف و اجرایی شود که گرهی از مشکل مردم باز کند و دستگاه‌های استان باید از هر اقدام نمایشی و بی ثمر پرهیز کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های طرح مسکن ملی باید پیش از بهره برداری و سکونت مردم تکمیل شود گفت: تمام دستگاه‌های متولی در استان مکلف هستند پیش از واگذاری به مردم، زیرساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب و آسفالت طرح‌های مسکن ملی را تکمیل کنند.

حسینی محراب با بیان اینکه خوزستان نیاز به مدیران قوی و با انگیزه دارد تصریح کرد: هزینه تشریفات در دستگاه‌ها و برنامه‌های استان باید به حداقل ممکن کاهش یابد.

این مقام مسئول با توصیه دستگاه‌های دولتی به ارتباط با مردم ادامه داد: مسوولان دولتی و دستگاه‌های اجرایی باید بیش از پیش ارتباط مردمی خود را تقویت کنند.

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های خوزستان باید از کار تشریفاتی خودداری کنند و تمام همت خود را صرف خدمت شبانه روزی به مردم و گره گشایی از مسایل مبتلا به استان کنند.

او مراقبت از بیت المال را ماموریت همیشگی دستگاه‌ها دانست و ادامه داد: مدیران و دستگاه‌های استان از هدیه دادن به مدیران بالادستی که به استان و یا شهرستان‌ها سفر می‌کنند به طور جد پرهیز کنند.

استاندار خوزستان، حراست از اراضی کشاورزی کلاس یک و ۲ خوزستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه دستگاه‌ها نسبت به حراست از زمین‌های خوب و با کیفیت استان مسوولیت دارند.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی باغ ویلاهای اجاره‌ای در خوزستان گفت: ضابطه مند بودن و ساماندهی فعالیت این باغ ویلاها باید در دستور کار قرار گیرد.

حسنی محراب تاکید کرد: خوزستان استانی فرهنگی است به همین دلیل جهت گیری گردشگری در این استان نیز باید رنگ و بوی فرهنگی و متناسب با فرهنگ اصل و هویت بومی داسته باشد.

حسینی محراب با انتقاد از نگاه اداری جوانان استان به اشتغال و خلاصه شدن به کار دولتی و اداری گفت: فرهنگ کار، مهارت آموزی و خوداشتغالی در خوزستان باید تقویت شود تا مشکل اشتغال در این استان حل شود.

وی استانداردسازی محصولات تولید را ضروری دانست و ادامه داد: اولویت اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید بازاریابی برای فروش و بسترسازی صادرات تولیدات و محصولات کشاورزی باشد.

حسینی محراب با اشاره به نگاه ویژه دولت به توسعه خوزستان و گره گشایی از مسایل این استان گفت: در حالی که میانگین افزایش اعتبار امسال استان‌ها در کشور نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد است، اعتبارات خوزستان رشد ۷۳ درصدی داشته است که این نشان از توجه ویژه دولت به خوزستان است.

وی با بیان اینکه اکثر شهرهای خوزستان دارای پیست‌های موتورسواری شده‌اند گفت: احداث پیست موتورسواری و تعیین مکان برای فعالیت حرکات نمایشی موتوری و خودرویی در دزفول نیز باید اجرایی شود.

استاندار خوزستان، دزفول را شهر عالم پرور و نخبگانی دانست و ادامه داد: شهرستان دزفول در ۲ سفر استانی رییس جمهور دارای مصوبه‌های خوبی است که اجرایی کردن این مصوبه‌ها به طور مستمر پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک