Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:29:16 GMT

خوراکی خوشمزه برای مدرسه بچه‌ها

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۹۰۳

خوراکی خوشمزه برای مدرسه بچه‌ها

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چیپس سیب بسیار ساده و خوشمزه را در خانه درست کنید.

مواد لازم:

سیب هسته در آورده ۲ عدد
شکر ۲ قاشق سوپ خوری
دارچین ۱ قاشق سوپ خوری
چیپس سیب؛ خوراکی مدرسه بچه ها
طرز تهیه:

فر را روی حرارت ۱۰۰ درجه سانتی گراد یا ۲۰۰ درجه فارنهایت روشن کنید. حدود ۱۵ دقیقه تا گرم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیب ها را حلقه ای کنید و هسته آن ها را در بیاورید
در یک کاسه، شکر و دارچین را مخلوط کنید و روی سیب ها الک کنید و در سینی فر بچینید
در طبقه بالای فر حدود ۲ ساعت سیب ها را بگذارید و اجازه بدهید تا حسابی چیپسی شوند!
اگر در این زمان چیپسی نشدند، آن ها را در طبقه پایین هم برای چند دقیقه بگذارید تا چیپسی شوند.
و بعد از خنک شدن آن ها را به یک ظرف در بسته منتقل کنید. 

منبع:

انتهای پیام/

چیپس سیب؛ خوراکی مدرسه بچه‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی تاج در خصوص نشست امروز سازمان لیگ اظهار داشت: ۴-۳ موضوع حائز اهمیت بود که به سازمات لیگ مربوط می‌شد. فدراسیون فوتبال و ریاست سازمان لیگ، برنامه‌شان این است که فصل آینده لیگ، متحول و پویا و پربازده در همه ابعاد باشد. به دنبال برنامه ریزی هستیم، چون لیگ ما لیگ پیری است. باید جوانگرایی کنیم و این راهبردی است که شروع شده است.

جشن برترین‌ها مدل AFC برگزار می‌شود

وی افزود: در تیم ملی هم باید شروع شود که خوشبختانه جوانگرایی محسوسی انجام داد. بعد از آن هم باید مسیر ادامه پیدا کند. هیچ تیم ملی در هیچ کجای دنیا قوی نیست مگر اینکه لیگی پویا، پربازده و قوی پشت آن باشد. تیم‌های ملی برآمده از لیگ هستند.

تاج ادامه داد: امروز درمورد اختتامیه لیگ صحبت کردیم و قرار شد اختتامیه مدونی داشته باشیم. بهاروند یک پروتکل می‌نویسد و به زودی اعلام می‌شود تا دقیقا اجرا شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انتخاب برترین‌های لیگ، گفت: بعد از کرونا تعطیل شده بود و برگزار نمی‌شد. همه جا وظیفه سازمان لیگ است که بهترین‌های لیگ، مرد سال فوتبال، بهترین دروازه‌بان، بازیکن با اخلاق و... را انتخاب کنند که امسال ان‌شاالله به صورت جدی این کار را انجام خواهند داد.

وی افزود: قرارشد جشن برترین‌ها مدل AFC باشد، یعنی ۴۰-۳۰ نفر را انتخاب نکنند. AFC تعدادی را انتخاب می‌کند. دقیقا مانند همان مدل، به صورت مختصر و مفید انجام می‌شود. اختتامیه جام حذفی باید حتما برگزار شود. احتمالا در کرمان انجام می‌شود. به خاطر سردار سلیمانی به دنبال این هستند که در یکی از شهر‌های کرمان برگزار شود. اطلاع رسانی بیشتر را سازمان لیگ و بهاروند انجام می‌دهند.

تاج با اشاره به بحث جوانگرایی، گفت: در لیگ آماری که امروز دادند؛ باشگاه‌ها هزار و هشت نفر را ثبت نام کرده‌اند، ۵۴۸ نفر به زمین رفته‌اند. این نشان می‌دهد کار مقداری اشکال دارد که ۵۰ درصد بازیکنانِ ۲ سال قبل، بازی کردند. روی این حساسیت نشان دادند و محدودیت ایجاد شد. پارسال ۶۲۴ نفر ثبت کردند، ۴۸۴ نفر استفاده شدند. شرایط بهتر شد، اما هنوز مطلوب نیست.

بسیاری از باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید!

وی افزود: البته امروز بحث‌های متفاوتی شد. سهیل مهدی و طاهری هم بودند. بحث‌های زیادی هم مجید جلالی دارد که ان‌شاالله در جلسات آینده شرکت می‌کند. لیگ باید جوان شود. تعداد زیادی از بازیکنان امید و جوانان هستند که جایی در لیگ ندارند. این از اشکالات لیگ ماست و امیدواریم امسال لیگی پویا و پربازده داشته باشیم.

 

 تاج تصریح کرد: سقف بودجه و فیرپلی مالی را امسال باز داریم که یک قانون شد. مجلس به وزارت ورزش و وزارت ورزش هم به فدراسیون فوتبال تکلیف کرد. وزیر جلسات متعددی برگزار کرد. همه ۱۶ باشگاه لیگ برتری حضور داشتند. بحث‌هایی که امروز مطرح می‌کنم برآمده از همین جلساتی است که داشتیم. به این سمت می‌رویم که تا لیگ شروع نشده برنامه ریزی مدونی انجام شود. کار عجله‌ای نشود تا لیگی پویا، پربازده و متفاوتی نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه بازیکنان پرسپولیس یا استقلال ادعا می‌کنند ۴۰ درصد دریافتی داشته‌اند، اما باشگاه‌های صنعتی اینطور نیستند و آیا اخطاری داده شده که فیرپلی مالی را رعایت کنند، گفت: بسیاری ازباشگاه‌ها معترض بودند که چرا فیرپلی مالی؟ چرا سقف می‌گذارید؟ اجازه بدهید هرچه ما می‌خواهیم آزاد باشد! همین هم که سقف گذاشته‌ایم برای باشگاه‌ها قابل پرداخت نبوده، بعضی ۳۰، ۴۰ یا ۵۰ درصد داده‌اند. این نشان می‌دهد حرکت سازمان لیگ، اصولی و منطقی بوده و متناسب با شرایط کشور این تصمیمات گرفته شده است.

همه می‌دانند که جریمه‌ها را سازمان لیگ، خرج لیگ می‌کند

وی افزود: در بحث خصوصی سازی و مجوز حرفه‌ای هم هستیم. ان‌شاالله در این هفته شاید سه شنبه یا چهارشنبه، حتما تکلیف این ۲ باشگاه به صورت رسمی معلوم می‌شود. به ۲ مجموعه واگذار خواهند شد. بقیه باشگاه‌ها هم باید بحث پرداختی به بازیکنان را رعایت کنند. اگر انجام ندهند مانعی برای مجوز حرفه‌ای خواهد بود.

تاج درمورد پرونده حق پخش تلویزیونی، عنوان کرد: این موضوع مسیر خودش را طی می‌کند. مسیر درستی را مجلس پیش گرفته، در قانون برنامه هفتم آمده و ما هم آن را دنبال می‌کنیم. ان‌شاالله به جای درستی برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد بیانیه نویسی و صحبت‌های اعضای باشگاه‌ها علیه یکدیگر، اظهار داشت: دقیقا همین موضع و موارد دیگری را نیز در جلسه امروز گفتم. سازمان لیگ بیانیه خیلی خوبی را در این مورد داد. هماهنگ بود. دنبال برخورد هستند. بعضی که اطلاعات کافی ندارند احساس می‌کنند برای درآمد فدراسیون است. درآمد فدراسیون با این چیز‌ها نیست. 

وی افزود: هزینه فدراسیون عدد قابل ملاحظه‌ای است. اصلا همه تخلف نکنند و یک ریال هم به فدراسیون و سازمان لیگ ندهند. این مبالغ به سازمان لیگ می‌آید و خرج خود لیگ می‌کند. کاری به فدراسیون ندارد. همه خودشان می‌دانند به سازمان لیگ پرداخت می‌کنند و خرج خود لیگ می‌شود. امیدواریم این تخلفات نباشند.

تاج درخصوص ماجرای VAR گفت: امروز جلسه‌ای با سازمان برنامه و بودجه داشتیم. فیروزی معاون وزیر و مسئول شرکت تجهیز بودند. با خزانه دار کل کشور برای ترک تشریفات این سیستم در حال صحبت هستیم. برای پرداخت وجهی برای VAR، حدود ۱۵ جلسه شرکت کردم. این بحث داخلی است که بدون ترک تشریفات از یک شرکت چینی وارد کنیم.

۷ سیستم VAR را بدون تامین پول وارد کردیم

وی تصریح کرد: این شرکت، جزو شرکت‌هایی است که فیفا تایید کرده است. بعضی با ما کار نمی‌کنند و با بعضی هم ما نمی‌توانیم کار کنیم، چون برای کشور‌های متخاصم هستند. فدراسیون کارش را خوب انجام داده و توانسته ۷ سیستم VAR را بدون تامین پول وارد کند. این کار به نظرم تا لیگ آینده انجام می‌شود. داوران هم در حال آموزش دیدن هستند. با ۲ دستگاهی که آمده این کار انجام می‌شود. اگر ۷ دستگاه وارد شوند، در لیگ برتر فصل آینده با ۲ سیستم VANVAR، به صورت کامل از ابتدای لیگ می‌تواند کامل پوشش داده شود.

تاج ادامه داد: با اتفاقات اخیر، پرواز‌ها دچار اخلال شد. ۲ نفر اینجا بودند که سفارتشان گفته بود برگردید. آن‌ها برگشتند، اما با فیفا صحبت کردیم و ان‌ها بر می‌گردند و آموزش را شروع می‌کنند. شاید تا ۴-۳ روز آینده این کار شروع شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد عدم احترام برخی سرمربیان لیگ برتری به نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها که حتی باعث شد رضا عنایتی اعلام کند پزشک تیم را به کنفرانس می‌فرستد و آیا تیغ فدراسیون و سازمان لیگ برنده نیست، گفت: این‌ها وظایف سازمان لیگ است. اینجا رئیس، هیات رئیسه و قوانین خاص خودش را دارد که دنبال می‌کند. یکی از بحث‌های امروز همین بود. جریمه یا محروم کردن کار سختی نیست منتها جمیع شرایط را در نظر می‌گیرند. نظرم این است که باید با همه یکسان برخورد شود. جزو دستورات سازمان لیگ قرار گرفته، کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال هم هستند.

نزدیک به ۲۶ میلیارد فقط هزینه اردویی برای فوتسال داشتیم

تاج درخصوص اینکه نحوه تعیین قهرمان درصورت تساوی امتیازات امسال عوض شده، اما چون رسانه‌ای نشده بود حواشی زیادی به همراه داشت، عنوان کرد: سهیل مهدی این را بیشتر توضیح می‌دهد. امروز به همراه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش جلسه‌ای داریم. فکر می‌کنم جلسه هفتم یا هشتم بعد از عید با وزیر باشد. ۵ جلسه مربوط به مجوز حرفه‌ای بود. امروز برای اولین بار است که با هیات رئیسه می‌رویم و حتما وزیر توصیه‌هایی دارد.

وی درخصوص وضعیت ورزشگاه آزادی، گفت: خوشبختانه ترک تشریفاتش به نظرم تصویب شد. می‌دانم ترک تشریفات انجام شد تا ان‌شاالله یکی از شرکت‌ها خوب عهده دار می‌شود. فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد و ورزشگاه آزادی به سرعت به سمتی می‌رود که موانعش رفع شود.

تاج ادامه داد: ۳۶ ایراد مطرح شده بود که سازمان لیگ گرفته بود. قرار شد به سرعت انجام شود. برای مجوز حرفه‌ای، پس فردا احتمالا واگذاری دو باشگاه انجام می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد مشکل خیلی جدی وجود ندارد مگر اینکه دوباره به وجود بیاید!

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا برنامه‌ای برای تسویه حساب اعضای کادرفنی وجود دارد، گفت: حتما می‌دهند. فدراسیون فوتبال تنگنا‌های مالی دارد. دیروز جلسه‌ای با فوتسال داشتم. همین فوتسال را امسال حساب کنید. به جز کویت، به برزیل رفتند که بزرگترین تورنمنت دوستانه فوتسال بود. به روسیه رفتند. یک بار ما روسیه را دعوت کردیم. باز به کویت رفتیم. به اردوی دیگری اعزام کردیم. 

وی افزود: نزدیک به ۲۶ میلیارد تومان تا الان هزینه اردویی برای فوتسال پرداخت کردیم. هزینه‌های فدراسیون سنگین است. تیم ملی حدود دویست و اندی هزینه داشته است، ولی فدراسیون تکالیفش را انجام می‌دهد و عقب نمی‌ماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)
  • تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید