Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@03:41:22 GMT

اولین انتقام ایرانی ها از گروهک الاحوازیه + عکس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۹۴۶

حوادث رکنا: هکر ایرانی تلاش کرد با هک کردن صفحه رسمی اینستاگرام گروهک الاحوازیه از این گروهک تروریستی انتقام مجازی بگیرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یک هکر ایرانی که در فضای مجازیبه هکر انقلابی معروف است در تازه ترین اقدام خود پس از حادثه Incident تروریستی روز گذشته اهواز، صفحه رسمی الاحوازیه را هک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از هک صفحه الاحوازیه، یکی از پست‌های آن را به اشتراک گذاشت و  روی آن خطاب به گردانندگانش نوشت: "به بچه تیر خورده میخندی؟حالا گریه کن برای پیجت". تصویر بعدی استوری این هکر نشان می‌دهد تمام پست‌های قبلی صفحه رسمی الاحوازیه پاک شده است.
یادآور می‌شود روز گذشته تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله کردند و 25 نفر از جمله چند کودک را به شهادت رساندند و بیش از 60 تن را زخمی کردند. پس از انتشار خبر حمله تروریستی روز گذشته، سخنگوی الاحوازیه مسئولیت آن را برعهده گرفت. پیش از این اخباری مبنی بر روابط نزدیک این گروهک تروریستی با دولت عربستان سعودی و حمایت سعودی‌ها از این گروهک منتشر شده بود. 
حمایت و پشتیبانی گسترده عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی در جنوب کشور از جمله الاحوازیه بر کسی پوشیده نیست، تا جایی که در گذشته رژیم آل سعود حبیب نبگان سرکرده گروهک بمب‌گذار خوزستان را به کشورش دعوت و تلاش کرد تا تیم‌های تروریستی را وارد جمهوری اسلامی کند و مجدداً در استان خوزستان دست به جنایات ضدبشری علیه مردم بی‌گناه بزند. پس از آن هم احمد نیسی از عوامل بمب گذاری‌های استان خوزستان در سال ۱۳۸۴ و عادل سویدی عضو گروهک تروریستی "حزم" به دعوت سعودی‌ها و رژیم آل خلیفه وارد جزیره بحرین شدند تا برای سرکوب مردم انقلابی این کشور با نیرو‌های نظامی همکاری کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراف 3 مرد در یک ویدئو به اقدام تروریستی در اهواز + تصویر

ادعای جدید گروه تروریستی الاحوازیه با انتشار بیانیه به 2 زبان

وحشت سیاوش از جسد حلق آویز پیرمرد / چه کسی می خندید؟!

روایت تکان دهنده جواد از سفر به سیاره فرازمینی ها / او 2 روز بعد جان باخت

گره‌های کور دور گردن دختر جوان / یک مرد همه چیز را می پایید + عکس

انتشار برای اولین بار / فیلم لحظه هلاکت عامل تروریستی اهواز

رسوایی اخلاقی سرشناس ترین معلم مرد !+عکس

این سرباز غیور را شناسایی کنید/ او در اهواز چه کرد؟! + عکس ها

وحشت از تیراندازی های مرگبار در منطقه فلاح تهران!

این شهید حادثه اهواز در مشهد گفته بود شهید می شود! +فیلم

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

گفتگوی جالب با پدر دانشمند 2 ساله ایرانی که فیزیک و شیمی می‌داند + تصاویر

مکانی که پیامبر(ص) انسان را از توقف در آن نهی کرده است! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents فضای مجازی حادثه Incident ایران حمله تروریستی عکس انتقام اهواز حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز عکس حمله تروریستی در اهواز حادثه تروریستی اهواز حادثه تروریستی فیلم حمله تروریستی اهواز اخبار اهواز حوادث اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

چندی پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمزارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمزارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به‌طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها ردپای حمایت رژیم صهیونیستی به‌وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به‌وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند