Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:13:31 GMT

2 مرد با کوسه ماهی ها در بوشهر قدم می زدند!

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۹۵۴

رکنا: مامورین انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان موفق به دستگیری ۲ نفر متخلف حمل کوسه ماهیان در شهرستان گردیدند.

به گزارش رکنا، مدیرکل محیط زیست استان بوشهر ضمن اعلام این خبر افزود:با هوشیاری مامورین مامورین انتظامی مستقر در پست ایست و بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان و حضور مامورین یگان حفاظت محیط زیست آن شهرستان شاهد کشف و ضبط دو محموله از کوسه ماهیان خلیج فارس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله مذکور شامل ۱۲۰ قطعه انواع کوسه ماهی و به مقصد استان فارس بارگیری شده بود. برابر قانون، صید، حمل، خرید و فروش انواع کوسه ماهیان ممنوع بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

حسین دلشب ضمن تشکر از تعامل فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، در خصوص اهمیت این گونه آبزی گفت: کوسه ماهیان در بالای هرم غذایی قرار دارند و یک از عوامل تعادل اکولوژیک دریا محسوب می‌گردند. متاسفانه طی سنوات اخیر با صید بی رویه، این گونه ارزشمند در رده گونه‌های در معرض خطر انقراض قرار گرفته است؛ لذا از صیادان و دریانوردان عزیز تقاضا داریم با جلوگیری از صید اینگونه باارزش ضامن بقای سفره دریایی خود باشند.

متخلفین مذکور جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رسوایی اخلاقی سرشناس ترین معلم مرد !+عکس

فوری / اولین انتقام ایران از عاملان حمله تروریستی اهواز + عکس

این سرباز غیور را شناسایی کنید/ او در اهواز چه کرد؟! + عکس ها

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند؟ +تصاویر

نجات یک خانواده توسط مامور وظیفه شناس در اشتهارد

وحشت از تیراندازی های مرگبار در منطقه فلاح تهران!

ارتباط شوم دختر ترامپ با شاهزاده مشهور سعودی لو رفت

این شهید حادثه اهواز در مشهد گفته بود شهید می شود! +فیلم

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

خنده دختر زیبا در هیاهوی مرگ !

تلاش مهربان ترین مادر و پدر برای خریدن سارا کوچولو!

پاسخ دندان شکن محسن رضایی به مشاور ولیعهد ابوظبی / پشیمانی سختی در انتظار اوست

سعیده در پارتی شبانه دزد شد

ردخون اهواز در ریاض / حالا قدر موشک هایمان را بیشتر از گذشته می دانیم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز اخبار حوادث ماهی کوسه انتظامی بوشهر یگان حفاظت محیط زیست حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز عکس حمله تروریستی در اهواز حادثه تروریستی اهواز حادثه تروریستی فیلم حمله تروریستی اهواز اخبار اهواز حوادث اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت آذریار افزود: گونه درنای معمولی از گونه های شاخص زیستگاه های آبی چالدران که تنها محل جوجه آوری این گونه در کل کشور بوده و تندیس درنا به ارتفاع ۱۰ متر در پهنای ۲/۷۰ در ۲/۷۰ در راستای توجه ویژه به محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی ساخته شده است.

آذریار گفت:درنای معمولی یکی از تنها چهار گونه پرنده درنا است که به عنوان درنای اوراسیا هم شناخته می‌‌شود، این گونه از درنا، پرنده ای بزرگ و با شکوه به رنگ خاکستری است که پیشانی و لورهای سیاه رنگی دارد و سر آنها دارای یک لکه قرمز کوچک در پشت پیشانی سیاه است.

شهرستان چالدران دارای ۳ تالاب مصوب در حوزه زیستگاه های آبی بوده که با توجه به داشتن تغذیه مناسب و امنیت حاکم در تالاب‌های این شهرستان بیش از ۳۰ گونه از انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر به ویژه گونه نادر ارک سرسفید و گونه درنای معمولی به این تالاب ها مهاجرت و این میراث های طبیعی بعنوان تنها محل جوجه آوری گونه درنای معمولی در کشور می باشد.

دیگر خبرها

  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است