Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@16:25:48 GMT

آسمان فارس قسمتی ابری همراه با وزش باد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۹۶۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، اداره کل هواشناسی فارس، آسمان استان را قسمتی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط استان به ویژه نقاط شرقی و جنوبی در بعد از ظهر وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آسمان فارس شیراز هواشناسی خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا ابری است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت:فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین در روزهای آینده، اظهار داشت: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز(سه‌شنبه) همچنان منطقه ما تحت تاثیر سامانه بارشی قرار دارد که پیامدهای آن افزایش ابر در پاره‌ای از مناطق، بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا(چهارشنبه) آسمان استان قزوین ابری است و پدیده غالب هم وزش بادهای نسبتا شدید شمالی و در برخی نقاط هم بارش پراکنده دور از انتظار نیست. 

مدیرکل هواشناسی استان قزوین، تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه، وضعیت جوی به نسبت پایدار و به لحاظ دمایی در امروز و فردا با توجه به شمالی بودن جریانات هوا و وزش بادهای نسبتا شدید شمالی، کاهش دما را پیش‌رو خواهیم داشت.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: با توجه به فصل بهار و رشد ابرهای همرفتی، بارش‌ها در برخی مناطق از میزان و شدت بیشتری نیز برخوردار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • باد و باران در راه مازندران
  • رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور